اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی:

آمریکا بارها با تحریم های جدید به اموال ایران دستبرد زده است

آمریکا بارها با تحریم های جدید به اموال ایران دستبرد زده است
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی گفت: بعد از توافق برجام آمریکا بارها با تحریم های جدید به اموال ایران دستبرد زده است، برجام هیچ ماحصلی برای ایران نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت و گو با قرچک انلاین اظهار داشت: در قضیه برجام قرار بود پس از تصویب، کلیه تحریم‌ها برداشته شود و لیکن این مسئله به‌طور کامل تحقق نیافت و دولت جدید بر تعداد تحریم‌ها اضافه کرد و تعدادی از افراد و شرکت‌های ایرانی را در لیست تحریم‌ها قرار داد که این خود نقض آشکار مسئله برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: دولت آمریکا غیر قابل اعتماد است و مسئولان باید با دقت و طبق شروط مطرح‌ شده رهبری قدم بردارند تا دشمن نتواند به کشور نفوذ کند.

,

نقوی حسینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است و آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه از بعد از توافق برجام، آمریکا بارها با تحریم‌های جدید به اموال ایران دستبرد زده است، اظهار داشت: برجام هیچ ماحصلی برای ایران نداشته است و این تحریم‌های جدید که همراه بوده با اعتراف رئیس جمهور آمریکا بر اینکه برجام را تایید نمی کند، قابل تأمل است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی تصریح کرد: تمام این موضوعات که توسط آمریکا صورت می گیرد، بدعهدی و نقض برجام است و آنها می خواهند با استفاده از فشار بر کشور ایران لغو برجام از جانب ما صورت گیرد که ما نخواهیم گذاشت این اتفاق صورت گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه خروج از برجام توسط ایران به صلاح نیست، بیان کرد: امریکایی ها در تلاش هستند با ایجاد فضای ناآرام شرایطی را فراهم کنند تا ایران از توافق خارج شود و هزینه این خروج بر عهده ایران بیفتد.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، لغو تحریم‌ها نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی و پای‌بندی و اجرای عملی و نه فقط شعارگونه به آن است که تاکیدات حضرت آقا در صحبت‌های ایشان در این مورد خیلی روشن است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه