اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس در گفتگو با صبح زاگرس:

مخالف تصویب برجام در مجلس بودم/مردم منتظر عکس العمل مسئولان به تحریم های جدید آمریکا هستند/شرکت‌های اروپایی گفته‌اند که با اعمال تحریم‌ها می‌روند

مخالف تصویب برجام در مجلس بودم/مردم منتظر عکس العمل مسئولان به تحریم های جدید آمریکا هستند/شرکت‌های اروپایی گفته‌اند که با اعمال تحریم‌ها می‌روند
نماینده پیشین ادوار مجلس با بیان اینکه ملت مقاوم ایران قریب چهل سال است که در برابر تحریم‌های آمریکا ایستادگی کرده است، گفت:امروز وظیفه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور این است که در برابر این‌همه یاوه‌گویی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا جواب قاطعی بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بویرخبر؛حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به تحریم‌های اعمال‌شده مجلس سنای آمریکا و نقض صریح بر جام از سوی این دولت عاشاره کرد و گفت:آن چیزی که مسلم است تحریم‌ها برای ملت ما تازگی ندارد که به‌عنوان‌مثال می‌توان به توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران  در مورد تمامی موضوعات اشاره کرد که هدف اصلی آن‌ها گرفتن این استقلال و مقاومت از ملت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باید جواب قاطعی به آمریکا داد

, باید جواب قاطعی به آمریکا داد, باید جواب قاطعی به آمریکا داد,

وی بابیان اینکه ملت مقاوم ایران قریب چهل سال است که در برابر تحریم‌های آمریکا رایستادگی کرده است، ابراز کرد:امروز وظیفه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور این است که در برابر این‌همه یاوه‌گویی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا جواب قاطعی بدهند.

,

نماینده پیشین شهرستان‌های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خواسته ملت امروز جواب قاطع در برابر این‌گونه تحریم‌های ظالمانه است، بیان داشت: ملت امروز نگاه می‌کند و می‌بیند که چرا مجلس آمریکا برای پیشبرد اهداف خود، چگونه زیر برخی از قوانین می‌زند اما ما هنوز هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده‌ایم.

,

مردم جواب کوبنده مسئولین را می‌خواهند

, مردم جواب کوبنده مسئولین را می‌خواهند, مردم جواب کوبنده مسئولین را می‌خواهند,

حجت الاسلام بزرگواری با اشاره به این موضوع که امروز مردم منتظر جواب کوبنده مسئولین در برابر این‌گونه تحریم‌ها از سوی آمریکایی‌ها هستند، بیان داشت: امروز ملت می‌خواهند غیرت مجلس و مسئولان را در برابر این‌گونه تحریم‌ها ببینند و بدانند که  نمایندگان ما هم همانند نمایندگان مجلس آمریکا سیاست‌های کلان را بر سیاست‌های خرد ارجح‌تر می‌دانند.

,

مخالف تصویب برجام در مجلس بودم

, مخالف تصویب برجام در مجلس بودم, مخالف تصویب برجام در مجلس بودم,

وی به امضاء و تصویب بر جام در 20 دقیقه در مجلس ایران اشاره داشت و گفت:من به‌شخصه خودم مخالف برجام در مجلس بودم و در همان نطق گفتم که آمریکایی‌ها غیرقابل‌ اعتماد هستند و باید در مورد تصویب برجام بیشتر دقت کرد.

,

نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:امروز مجلسیان ما باید باغیرت ملی در برابر این مادر تحریم‌ها واکنش قابل قبولی را ارائه دهند و هم‌چنین دولت‌مردان به‌عنوان مجری، آن چیزی که مجلس تأیید می‌کند را اجرا کنند.

,

باید منافع آمریکایی‌ها در منطقه را به خطر بیندازیم

, باید منافع آمریکایی‌ها در منطقه را به خطر بیندازیم, باید منافع آمریکایی‌ها در منطقه را به خطر بیندازیم,

 وی با تأکید بر این موضوع که هرکجا که منافع آمریکا است باید آن را به خطر بیندازیم، بیان کرد:امروز مجلسیان باید با یک اقدام فراجناحی و در حد کلان اقدام متقابل را در برابر آمریکایی‌ها داشته باشند.

,

بزرگواری ادامه داد: اگر آن روز که ما با فریادهایمان خواهان تصویب نشدن این معاهده بودیم، امروز این بالاها و مصیبت‌ها بر ملت وارد نمی‌شد، پس باید جبران مافات شود.

,

ما می‌توانیم

, ما می‌توانیم, ما می‌توانیم,

وی به بازگشت ملت به قبل از برجام و به دست آوردن دوباره دستاوردهای هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: هرکجا که خواسته‌ایم کاری برای اقتدار کشور انجام دهیم این جوانان بودند که با تکیه‌ بر عزم ایران اسلامی توانسته‌اند، پس می‌توانیم در کمترین زمان ممکن به قبل از تحریم‌ها بگردیم.

,

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه الان مجلس و دولت باید اقدام مناسب انجام دهند و مجریان باید آن را در پیش بگیرند و باید زودتر آن زمانی که آمریکایی‌ها حساب کرده‌اند به قبل از بر جام برگردیم، بیان داشت:معاهده بر جام مربوط به یک کشور خاص نیست که آمریکا بخواهد آن را لغو کند بلکه کشورهای اروپایی و حتی چین و روسیه جزء ان هستند، پس باید اقدام متقابل ما به‌گونه‌ای باشد که این کشورها را جذب خود کنیم.

,

شرکت‌های اروپایی گفته‌اند که با اعمال تحریم‌ها می‌روند

, شرکت‌های اروپایی گفته‌اند که با اعمال تحریم‌ها می‌روند, شرکت‌های اروپایی گفته‌اند که با اعمال تحریم‌ها می‌روند,

وی به لغو قرار داده‌های بین‌المللی بعد از اجرای این تحریم‌ها نیز اشاره داشت و افزود: این موضوع چیز مسلمی است و شرکت‌های خارجی ازجمله توتال خودشان در زمان امضاء گفته‌اند که اگر تحریمی جدید اعمال شد آن‌ها پا پس خواهند کشید و یکی از این دلایل ترس آن‌ها از آمریکا و شرایط تفاهم‌نامه‌ای آنان است.

,

حجت الاسلام بزرگواری به اتحاد اقتصادی بین ایران روسیه و کره به دلیل قرار گرفتن این سه کشور در این تحریم‌ها نیز اشاره داشت و گفت: الآن درواقع برای دنیا روشن‌شده که روسیه و کره شمالی در تقویت بنیه دفاعی ما نقش دارند و الآن می‌دادند که ایران در کنار روسیه و کره می‌تواند یک قدرت منطقه‌ای باشند که در برابر تمام یاوه‌گویی آمریکایی‌ها بایستند، پس امروز می‌طلبد که با تکیه‌بر همین اتحاد و وحدت بین این سه کشور در همه امور بتوانیم قلب این تحریم‌ها را بشکنیم و  باعث عقب‌نشینی دشمن از مواضعش شویم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه