اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تحریم های آمریکا علیه ایران، موضوع جدیدی نیست/ واکنش مناسب به وضع تحریم ها و نقض برجام داده شود

تحریم های آمریکا علیه ایران، موضوع جدیدی نیست/ واکنش مناسب به وضع تحریم ها و نقض برجام داده شود
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار رهبری، مردم و افکار عمومی این است که بهترین عکس العمل را در برابر تحریم های آمریکا نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع آمریکا در کشور ما به خطر افتاد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب، آمریکا شروع به وضع تحریم ها کرد و حتی اموال ملت ابران را در بانک های خود بلوکه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئله تحریم های آمریکا علیه ایران، موضوع جدیدی نیست، افزود: آنها بعد از شروع مسئله هسته ای هم تحریم های جدید وضع کردند و این تحریم ها را هم به سازمان ملل برده و قطعنامه هایی را علیه ایران صادر و به قول خودشان با تحریم های فلج کننده مواجه کردند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تحریم ها ایستاده و آنها را بی اثر کرده اند، گفت: در دولت یازدهم هم مذاکره و موضوع برجام بوجود آمد که قبل از مذاکره رهبر معظم انقلاب بر لزوم هوشیاری تیم مذاکره کننده در برابر طرف مقابل تاکید کردند.

,

دیرباز تصریح کرد: بعد از برجام، مواردی پیش آمد که نشان داد دقت لازم نبوده و باید بیشتر دقت می شد و به هر حال برجام از ناحیه ایران، اجرایی شد ولی متاسفانه از ناحیه طرف مقابل روز به روز شاهد تحریم های جدید هستیم.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ما می توانیم بین تحریم های ۵+۱ و تحریم های خود آمریکا تفکیک قائل بشویم که این تحریم های جدید آمریکا نشان دهنده خوی استکباری و صهیونیستی آنهاست.

,

وی گفت: مسئولان دیپلماسی کشور اظهار کرده اند این تحریم ها با روح و متن برجام در تعارض بوده و کمیته ای را تشکیل داده اند که این موارد را بررسی بکنند.

,

دیرباز تصریح کرد: انتظار داریم که اگر احساس بشود و در افکار عمومی نیز اینگونه است در مواردی که روح و متن برجام نقض شده، کمیته که تشکیل شده برای تصمیم لازم برای مقابله به مثل را بگیرد.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه “هیهات من الذله” شعار و آرمان ملت ما به تاسی از فرهنگ عاشوراست، افزود: ما طرفدار عزت هستیم و زیر باز ذلت نمی رویم و اگر تحریم ها بخواهد عزت ما را مخدوش بکند، مورد قبول ملت ایران نخواهد بود.

,

وی با تاکید بر تبعیت دستگاه دیپلماسی از دستورات و منویات مقام معظم رهبری و دقت و هوشیاری در مقابل دشمنان، اظهار کرد: دستورات رهبر معظم انقلاب به عنوان باید در سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد و اطاعت این دستورات شرعی و واجب الاطاعه است.

,

دیرباز تصریح کرد: اگر در برجام مواردی بود که نشان از عدم دقت کافی داشت، اکنون باید به دقت موارد نقض را مشخص و بر طبق آنچه که در مورد عکس العمل در قطعنامه پیش بینی شده، عمل کنند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: برجام برای ما موضوعیت ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، اگر آنها برجام را زیر پا بگذارند، ما آن را آتش می زنیم.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه این تحریم های جدید نشان دهنده خباثت آمریکا و دشمنی آنها با اسلام و قرآن است، گفت: انتظار رهبری، مردم و افکار عمومی این است که بهترین عکس العمل را در برابر این تحریم ها نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه