اخبار داغ

اوج گرفتن قیمت ها در بازار؛

گلایه مردم بروجن از گرانی پیاز/هر کیلو چهار هزار تومان!

گلایه مردم بروجن از گرانی پیاز/هر کیلو چهار هزار تومان!
مردم شهرستان بروجن که این روزها از افزایش خیره کننده پیاز گلایه دارند می گویند: گرانی افسارگسیخته قیمت ها بر اقشار محروم و متوسط جامعه فشار می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، جمعی از مردم شهرستان بروجن که از افزایش خیره کننده قیمت پیاز در روزهای اخیر ناراضی هستند خواستار پیگیری و چاره اندیشی مسئولان در این خصوص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,

گرانی پیاز و گلایه مردم شهرستان بروجن باعث شد خبرنگار کلار برای بررسی این موضوع به صورت میدانی نظرات مردم را جویا شود.

گلایه مردم بروجن از گرانی پیاز

یکی از شهروندان بروجنی ضمن گلایه از افزایش قیمت پیاز به خبرنگار کلار، می گوید: هر کیلو پیاز به چهارهزار تومان در بازار رسیده که تامین آن را برای مردم سخت کرده است.

مسعود احمدی با تاکید بر این که مسئولان باید برای کاهش قیمت پیاز چاره اندیشی کنند، افزود: پیاز در سبد خانوار مردم قرار دارد و باید برای آن راه حلی پیدا کرد.

یکی دیگر از اهالی شهر بروجن در حالی که مشغول خرید میوه در بازار است، می گوید: چند وقتی می شود که قیمت پیاز در بازار تفاوت چشمگیری پیدا کرده و در این میان گرانی آن بر دوش مصرف کنندگان احساس می شود.
,
,
,
, گلایه مردم بروجن از گرانی پیاز,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,

منوچهر کریمی ادامه داد: گرانی اجناس و میوه ها در زندگی مردم دخیل است و به جرات می توان گفت گرانی پیاز این روزها همه اقشار جامعه را به نوعی درگیر خود ساخته است.

شهروند دیگری که  مشغول خرید پیاز است به خبرنگار کلار، گفت: گرانی پیاز در بازار به حدی رسیده است که با میوه هایی همچون موز برابری می کند و این گرانی تعجب همه مردم را برانگیخته است.

هر کیلو پیاز 4000 هزار تومان

محمود عباسی اضافه کرد: گاهی قیمت میوه ها آنچنان در بازار گران می شود که مردم از خرید پشیمان می شوند امروز هم گرانی افسارگسیخته پیاز بر اقشار محروم و متوسط جامعه فشار می آورد.

گزارش میدانی کلار از بازار میوه شهر بروجن حاکی از آن است که هرکیلو پیاز با قیمت 3700 تا 4000 هزار تومان به فروش می رسد.

گشتی در بازار و مغازه های سطح شهر بروجن گرانی و تفاوت قیمت پیاز را نشان می دهد؛ پیاز از 3700 تا 4000 هزار تومان اختلاف قیمت دارد.

آن طور که کارشناسان کشاورزی می گویند اخیرا تولید و عرضه پیاز در بازار نسبت به تقاضا کمتر شده و کمبود هم عامل اصلی گرانی پیاز است.

کارشناسان در حالی که کاهش کشت پیاز نسبت به سال گذشته و همچنین صادرات  این محصول را از دلایل دیگر گرانی پیاز می دانند  احتمال می دهند تا 30 روز دیگر با وارد شدن پیاز به بازار قیمت آن هم کاهش یابد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
, هر کیلو پیاز 4000 هزار تومان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه