اخبار داغ

مدیر هیئت رزمندگان اسلام مبارکه خبرداد؛

اعزام جوانان مبارکه ای به اردوهای راهیان نور غرب کشور

اعزام جوانان مبارکه ای به اردوهای راهیان نور غرب کشور
مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه گفت: جوانان و نوجوانان عاشورایی شهرستان مبارکه در قالب کاروان راهیان نور به مقصد کردستان اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین ؛مدیر هیئت جوانان و نوجوانان عاشورایی شهرستان مبارکه، از اعزام جوانان و نوجوانان عاشورایی به اردوی راهیان نور کردستان در هفدهم مرداد ماه سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین ,

علیرضا اسلامی فر در خصوص اعزام راهیان نور جوانان و نوجوانان شهرستان مبارکه عنوان کرد: جوانان و نوجوانان عاشورایی شهرستان مبارکه در قالب کاروان راهیان نور به مقصد کردستان  اعزام می شوند.

,

مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه اظهار کرد: راهیان نور کردستان ویژه تابستان سال 96 با همکاری هیئت رزمندگان اسلام استان برگزار و زائران در این سفر از یادمان شهید بروجردی، باشگاه افسران سنندج، تپه الله اکبر، یادمان شهدای سنندج، روستای دزلی(منطقه عملیاتی والفجر10)، دره شیلر(منطقه عملیاتی والفجر4)، دریاچه زریوار و بازارچه مرزی مریوان بازدید می کنند.

,

وی در پایان مناطق کردستان و غرب کشور را با عنوان سرزمین مجاهدت های خاموش توصیف و ابراز امیدواری کرد که این گونه برنامه های فرهنگی بتواند جوانان ما را پیش از پیش با مجاهدت رزمندگان و شهیدان سرافراز انقلاب آگاه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه