اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان خبرداد؛

پرداخت ۳۶۰میلیارد ریال تسهیلات در پروژه های اقتصاد مقاومتی/ ۳۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به سراسر استان اعزام شدند

پرداخت ۳۶۰میلیارد ریال تسهیلات در پروژه های اقتصاد مقاومتی/ ۳۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به سراسر استان اعزام شدند
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه سال ۹۵ در موضوع اقتصاد مقاومتی ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: از طریق این بودجه دو هزار و ۲۰۷ طرح اقتصاد مقاومتی ایجاد و برای سه هزارو ۷۵۰ نفر اشتغال زایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ سرهنگ دوم پاسدار احسان رضاپور امروزدر مراسم اردوهای جهادی و هجرت بسیج سازندگی اردستان اظهار کرد: جوانان بسیجی ابتدا در سال 1378 به صورت خودجوش فعالیت هایی را در روستاها انجام دادند که مقام معظم رهبری نام آن را بسیج سازندگی گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی با ورود پیدا کردن به عرصه سازندگی طرح هایی که سال های متمادی بر روی زمین مانده بود را انجام داده و به سرانجام رساند.

,

وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری منابع درآمدی از قرارگاه خاتم که طرح های عظیمی را اجرا می کند به بسیج سازندگی تزریق شد و لازم است که این را هم بگوییم بسیج سازندگی رقیب بخش خصوصی نیست.

,

رضا پور با بیان اینکه بسیج سازندگی در موضوع طرح های لوکس ورود پیدا نخواهد کرد، تصریح کرد: طرح هایی که اجرا می شود همه عام المنفعه و غیر انتفاعی و در مناطق محروم بوده که تا کنون نزدیک به 100 میلیارد ریال از مازاد درآمد قرارکاه خاتم الانبیا را در طرح ها هزینه کرده ایم.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان در دو بخش عمرانی و غیر عمرانی فعالیت دارد افزود: 129 باب مسجد و 78 خانه عالم در سطح استان اصفهان با تخصیص مازاد قرارگاه خاتم الانبیا احداث کرده ایم.

,

وی تاکید کرد: 52 گلزار شهدای سطح استان ساماندهی و 47 خانه برای نیازمندان احداث شده و 46 سرویس بهداشتی به اتمام رسیده است.

,

رضا پور خاطرنشان کرد: سپاه صادقانه و خالصانه کار می کند و هیچ ادعایی هم ندارد و باز هم معتقدیم که کاری نشده و شرمنده مردم هستیم.

,

مسئول بسیج سازندگی اصفهان با بیان اینکه سال 95 در موضوع اقتصاد مقاومتی 360 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده افزود: از طریق این بودجه دو هزار و 207 طرح اقتصاد مقاومتی ایجاد و سه هزار و 750نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

,

وی همچنین گفت: برای اشتغال زایی حول محور اقتصاد مقاومتی بیش از 518 دوره آموزشی در سطح استان انجام شده است.

,

رضاپور افزود: موضوع تولید و اشتغال در استان فراموش شده و هیچ اقدامی نمی شود، اما با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد مقاومتی همچون اتاق جنگ زمان است، بسیج سازندگی نیز همچون هشت سال دفاع مقدس آماده این کارزار است.

,

وی افزود: ده هزار هکتار بیابان زدایی در پنج نقطه از استان داشته ایم و در اجرای طرح ها متوقع هیچ جریان سیاسی نیستیم و کارها را با همین جوانان انجام می دهیم و هر کجا احساس کنیم حضورمان لازم است شرکت می کنیم.

,

رضاپور تاکید کرد: در سال 95 حدود 30 هزار نفر اعزام به سراسر استان داشته ایم که 70 طرح  انجام داده اند؛ بسیج سازندگی اصفهان استان های دیگر را نیز در موضوع اردوهای جهادی پوشش می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه