اخبار داغ

تایید حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی

تایید حکم قصاص قاتل محیط بانان هرمزگانی
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حکم قصاص قاتل محیط بانان این استان پس از صدور حکم در دادگاه کیفری یک هرمزگان و سپری شدن مراحل قانونی در دیوان عالی کشور به تأیید نهایی رسید و جهت اجرا ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام محمدصاق اکبری روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: سوم تیرماه 1395دو محیط بان هرمزگانی، 'پرویز هرمزی' و' محمد دهقانی' هنگام گشت زنی درمنطقه حفاظت شده گنو به ضرب گلوله یکی از شکارچیان غیرمجاز به قتل رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
وی ادامه داد: پرونده به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارجاع شد و با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و مأموران انتظامی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهاجمان شناسایی و دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مباشر قتل از میان مظنونین شناسایی شد .
,

 

 
,

 

,
 
,
این مقام قضایی افزود: با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ، پرونده به دادگاه کیفری یک هرمزگان ارجاع وپس از تشکیل جلسات محاکمه در دادگاه مزبور، برای قاتل محیط بانان حکم قصاص صادر که با اعتراض متهم و وکیل او؛ پرونده جهت رسیدگی و تجدیدنظر خواهی به دیوان الی کشور ارسال شد.
,

 

 
,

 

,
 
,

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: سرانجام رأی صادره در شعبه‌ هفتم دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و پس از قطعی شدن حکم قصاص، پرونده جهت اجرا به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارسال شد تا حکم صادره درصورت درخواست اولیای دم، اجرا شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه