اخبار داغ

در دهه ی کرامت؛

نشست همدلی ذاکرین اهل بیت و شعرای استان اصفهان برگزار می شود

نشست همدلی ذاکرین اهل بیت و شعرای استان اصفهان برگزار می شود
نشست ماهانه مداحان اهل بیت(ع) و شعرای استان اصفهان صبح روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه در خانه مداحان(مجمع الذاکرین) استان اصفهان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ نشست ماهانه مداحان اهل بیت(ع) و شعرای استان اصفهان صبح روز پنجشنبه مورخ 5 مرداد ماه در خانه مداحان(مجمع الذاکرین) استان اصفهان واقع در چهار راه عسکریه، مقابل امامزاده شاه میرحمزه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

در این نشست که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی هیئت های استان اصفهان و مداحان و شعرای اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، آیت الله شیخ سند از اساتید حوزه علمیه نجف سخنرانی خواهد کرد.

,

لازم به ذکر است جلسه ماهانه مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) پنجشنبه اول هر ماه در خانه مداحان(مجمع الذاکرین) استان با حضور نهادهای فرهنگی و مذهبی استان، سازمان بسیج مداحان، مسئولان مجمع الذاکرین استان، مدیران فرهنگی و مذهبی هیئات استان و پیرغلامان و دلباختگان آستان اهل بیت(ع) و با هدف همدلی و تعامل مداحان و شاعران، استفاده از پیشنهادات و نقطه نظرات برای پیشرفت اهداف فرهنگی جامعه مداحان و شاعران در استان، و آشنایی جوانان و نوجوانان با پیرغلامان و پیشکسوتان و دیگر اهداف معین برگزار می شود.

,

حاج مهدی منصوری مداح و ذاکر  اهل بیت(ع) به عنوان مدیر جلسه همدلی ذاکرین، به سخنرانی پیرامون جامعه مداحان و تعامل هرچه بهتر و باشکوه تر مداحان و شاعران اهل بیت(ع) خواهد پرداخت.

,

در این مراسم مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) با اعلام حضور و عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و تبریک ایام باشکوه دهه ی کرامت به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، به شعر خوانی، مدیحه سرایی و ارائه سرود برای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه