اخبار داغ

آیت‌الله جنتی در جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

تحریم‌های جدید نشان داد عادی‌سازی روابط با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند/ ملت ایران هیچ واهمه‌ای از اقدامات خصمانه آمریکا ندارد

تحریم‌های جدید نشان داد عادی‌سازی روابط با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند/ ملت ایران هیچ واهمه‌ای از اقدامات خصمانه آمریکا ندارد
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکا یک هشدار و دست رد به کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه 4مرداد به ریاست حضرت آیت‌الله جنتی در دفتر دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه مشترک هیئت رئیسه و ر‌ ؤسای کمیسیونها که صبح فردا تشکیل خواهد شد و نیز بررسی طرحهای ارجاعی کمیسیونها از موضوعات جلسه امروز هیئت رئیسه خبرگان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

در این جلسه حضرت آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنانی، ضمن تبریک دهه کرامت به مسأله قدس و انتفاضه فلسطین اشاره کرد و تأکید کرد: تنها راه حفظ عزت مردم مظلوم فلسطین، مقاومت است که بحمدلله امروز مردم و جوانان فلسطینی به این نتیجه مهم رسیده و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. 

,

آیت‌الله جنتی در ادامه با اشاره به تحریم های اخیر دولتمردان آمریکا علیه جمهوری اسلامی آن را محکوم کرد و گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند. 

,

وی افزود: همچنین غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا که از ابتدای انقلاب اسلامی و در فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده بر همگان روشن شد، ما ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه اعلام می‌کنیم ملت مقاوم ایران اسلامی هیچ واهمه و نگرانی از این نوع اقدامات خصمانه آمریکا ندارد و 38 سال است که با مقاومت نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند. 

,

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان در خصوص تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هشدار داد و افزود: این نهاد انقلابی که میراث حضرت امام خمینی (ره) همچنان خاری بر چشم دشمنان از انقلاب و آرمانهای آن حفاظت و پاسداری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه