اخبار داغ

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی :

طرح تعاون روستایی در 1000روستا اجرا می شود/ ۹۷ هزار تعاونی فعال در سطح کشور وجود دارد

طرح تعاون روستایی در 1000روستا اجرا می شود/  ۹۷ هزار تعاونی فعال در سطح کشور وجود دارد
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی گفت:در یک‌هزار روستا طرح تعاون روستایی اجرا می‌شود که امیدواریم طبق هدف‌گذاری تا پایان سال به دو هزار روستا برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سیدحمید کلانتری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان که به میزبانی شهر هیدج برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه‌ها نسبت به حوزه تعاون، اظهار کرد: متاسفانه گاهی برداشت‌های ناقص نسبت به تعاونی‌ها در ‌کشور وجود دارد که این برداشت‌های ناقص باید با نگا‌ه‌های صحیح به این حوزه اصلاح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

وی گفت:  در حال حاضر حدود ۹۷ هزار تعاونی فعال در سطح کشور وجود داردو یکی از مهم‌ترین دستاوردهای یک تعاونی، بهره‌وری سرمایه است، زیرا وقتی سرمایه‌های خرد در کنار هم قرار گیرد هزینه‌های تولید کاهش یافته و قدرت رقابت‌پذیری  در بازار  افزایش پیدا می کند.

,

کلانتری با بیان این مطلب که کفش هیدج باید از یک برند برخوردار باشد، عنوان کرد: هیدج می‌تواند در تمام نقاط کشور شعبه فروش با برند مخصوص این شهر داشته باشد.

,

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی  عنوان کرد: از پنج‌هزار روستا، روستاهایی که دارای مزیت خاص در رشته‌های گوناگون هستند انتخاب می‌شوند تا تعاونی‌ها بر اساس مزیت‌ها در آن شکل گیرد.

,

کلانتری با بیان اینکه از پنج‌هزار روستا در سال‌جاری برای دو هزار روستا طرح تعاون روستایی پیش‌بینی شده است، تاکید کرد: در فاز اول امسال در یک‌هزار روستا طرح تعاون روستایی اجرا می‌شود که امیدواریم طبق هدف‌گذاری تا پایان سال به دو هزار روستا برسد.

,

وی گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، بیکاری است، بنابراین نخستین موضوع اولویت‌دار بخش تعاون نیز حمایت از اشتغال و توسعه این بخش است.

,

این مسئول تصریح کرد: سالانه باید ۶۰۰ هزار شغل علاوه بر۴۰۰ هزار شغل متعارفی که اقتصاد به طور طبیعی ایجاد می‌کند با همکاری سایر بخش‌ها و کارگروه اشتغال ایجاد شود.

,

در مراسم حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از تعاونی کفش هیدج بازدید کرد .

, در مراسم حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از تعاونی کفش هیدج بازدید کرد .,

, , ,

 

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه