اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پاسخ دندان‌شکنی به تحریم ها خواهیم داد / این طرح آمریکا را منزوی‌تر خواهد کرد

پاسخ دندان‌شکنی به تحریم ها خواهیم داد / این طرح آمریکا را منزوی‌تر خواهد کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به تحریم های اخیر پاسخ دندان شکنی خواهیم داد و این اشتباه فاحش دولت ترامپ کشور آمریکا را در عرصه بین المللی منزوی تر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آذرپیام در خصوص تحریم‌های تازه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از زمانی که این طرح در کنگره آمریکا مطرح شده بود این کمسیون با استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی با اعضای فراکسیون ها و با حضور ریاست محترم مجلس، طراحی اولیه ای برای آن صورت گرفته تا مسیر قانونی طی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام ,

رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه طرح با رای بالایی مصوب شده است گفت: با توجه به تعطیلی مجلس، شنبه هفته آینده جلسه فوق‌العاده اعلام کرده‌ایم تا مجموعه پیشنهادها مورد بررسی قرار گیرد.

,

بروجردی تصریح کرد: طبیعتا سمت و سوی طرح، پاسخ دندان شکنی به آمریکایی‌ها خواهد بود که ادب سیاسی را رعایت کنند و به توافقی که صورت گرفته شده پایبند باشند.

,

بروجردی در پایان با اشاره به غیرقابل نقض بودن برجام گفت: این توافق ماحصل مذاکرات بسیار فشرده ای بوده است که با تغییر دولت‌ها قابل نقض نبوده و خطای فاحشی از سوی دولت ترامپ است که امریکا را در عرصه بین الملل منزوی تر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه