اخبار داغ

همزمان با دهه کرامت؛

نمایندگی آستان قدس رضوی در میبد افتتاح شد

نمایندگی آستان قدس رضوی در میبد افتتاح شد
نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان میبد به طور رسمی در بیت آیت الله اعرافی (ره) راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، فتحعلی زارع سرپرست این نمایندگی در شهرستان میبد ابراز امیدواری کرد که فعالیت رسمی این دفتر با مدیریت آیت الله اعرافی موجب بسط و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ رضوی در شهرستان میبد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این دفتر، ابراز کرد: ساماندهی خادم یاران، فراهم آوردن شرایط تشرف به حرم مطهر رضوی برای زیارت اولی‌ها، بسط و توسعه فرهنگ و سیره رضوی، تسهیل زیارت زائران، حمایت و توجه به محرومان و برنامه‎ریزی در این زمینه با اولویت توانمندسازی محرومان به فراخور امکانات موجود در منطقه برخی از اهداف راه‎اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان است.

,

زارع تصریح کرد: امیدواریم با کمک و استمداد مسئولان بتوانیم در خدمت مردم متدین و ولایتمدار میبد باشیم و خدمتی به‌ هنگام توسط خادم یارانی که به صورت داوطلبانه به رفع نیازها و گرفتاری‌های محرومان و نیازمندان می‌شتابند، داشته باشیم.

,

وی افزود: بخشی از این خیرین و معتمدان علاقه‌مند هستند در زیر پرچم و لوای ثامن الحجج(ع) و با نام علی بن موسی الرضا(ع)، بیش از گذشته در خدمت مردم شریف و محرومان و نیازمندان باشند. ما تلاش داریم با شعار «خدمت، خادم و مخدوم» از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرده و با بهره ‎گیری از خادم‎ یاران به مستضعفان و محرومان منطقه خدمت‎رسانی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه