اخبار داغ

مسابقات کاراته ورلدگیمز- لهستان

گنج زاده به مدال نقره رسید

گنج زاده به مدال نقره رسید
سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان به عنوان آخرین نماینده ایران در بازی‌های جهانی ورلدگیمز وارد تاتامی شد و در پایان به مدال نقره بسنده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پیگیری است که مسابقات کاراته از روز گذشته(سه شنبه) آغاز و امروز به پایان خواهد رسید. در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام پیگیری می‌شود که بهترین‌های دنیا به مصاف هم می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم در اولین دیدار مقابل "هیدوشی کاگاوا" ژاپنی که طلا آسیا در سال 2015 در کارنامه اش دیده می شود قرار گرفت و پس از تساوی 4 بر 4 با قانوان سنشو بازنده میدان شد.

,

گنج زاده در دومین مبارزه به مصاف "رودریگو روخاس" از شیلی رفت و 4 بر 3 این کاراته‌کا را شکست داد. مبارزه سوم سجاد گنج زاده مقابل "جاناتان هورنه" از آلمان دارنده برنز جهان در سال 2008 و 5 طلا، 1 نقره و 3 برنز اروپا قرار گرفت. حریف آلمانی هانسکو شد تا گنج زاده 8 بر صفر برنده میدان باشد.

,

گنج زاده با 2 برد و یک باخت به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه نهایی به مصاف "اشرف اوچین" از مراکش و نایب قهرمان سال 206 رفت و این دیدار به نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و گنج زاده به فینال مسابقات راه یافت. وی در فینال مسابقات با نتیجه 6 بر 5 مقابل " کاگاوا" بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

,

ذبیح الله پورشیب به مدال طلا دست یافت، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری، سجادگنج زاده و حمیده عباسعلی به مدال نقره دست یافتند. تیم ملی ایران با ترکیب 5 کاراته کا به ایران رقابت‌ها اعزام شده بود که عباسعلی تنها نماینده بانوان ایران در این مسابقات بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه