اخبار داغ

سخنگوی موقت شورای پنجم نیشابور:

شهردار فعلی در بین گزینه‌های شهرداری جدید نیشابور نیست

شهردار فعلی در بین گزینه‌های شهرداری جدید نیشابور نیست
سخنگوی موقت شورای پنجم نیشابور ا اعلام اینکه شهردار نیشابور در بین گزینه‌های منتخبین نیست، گفت: مسلمی، شهردار فعی تمایلی به ادامه فعالیت در سمت شهرداری را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، نشست خبری سخنگوی موقت شورای اسلامی شهرستان نیشابور با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورای اسلامی شهرستان نیشابور شامگاه چهارشنبه پنجم مردادماه در محل شهرداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

 

,

رضا مهرداد در این جلسه به‌عنوان سخنگوی موقت شورای اسلامی شهرستان گفت: تاکنون 17 جلسه رسمی را برگزار کرده‌ایم، نگاه ما به این دوره یک نگاه آموزشی بوده و بیشتر تلاش کردیم آموزش بگیریم ازآنچه که در حوزه اختیارات ما است.

,

 

,

وی افزود: برای اینکه بتوانیم ارتباط خوب با شهروندان ارتباط برقرار کنیم از شورایاری‌ها استفاده خواهیم کرد و تلاشمان این است این آئین‌نامه زودتر به تصویب برسد.

,

 

,

سخنگوی موقت شورای اسلامی نیشابور با اعلام اینکه شهردار نیشابور در بین گزینه‌های منتخبین نیست، گفت: مسلمی، شهردار فعی تمایلی به ادامه فعالیت در سمت شهرداری را ندارد.

,

 

,

مهرداد همچنین از عدم حضور اعضای شورای منتخب در بین گزینه‌های شهرداری خبر داد.

,



وی در ادامه‌ پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اعلام اسامی کاندیداهای سمت شهرداری نیشابور، گفت: ما به خاطره حفظ جایگاه و شأن نامزدها و همچنین انتخاب در فضایی بدون حاشیه از اعلام اسامی افراد معذوریم.

,
,
,


سخنگوی شورا گفت: راه برای ورود کاندیداهای جدید باز است و کسی که بتواند دوسوم رأی اعضا را به دست بیاورد به پروسه‌ی انتخاب راه پیدا می‌کند و هرکسی می‌تواند گزینه‌های مطلوب را به منتخبین پنجم اعلام کند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه