اخبار داغ

امام جمعه سبزوار:

تغییرات شبانه و یک طرفه در پست‌های مدیریتی در شـأن سبزوار نیست/ مسئولین پاسخ عربده کشی‌های دشمنان را بدهند

تغییرات شبانه و یک طرفه در پست‌های مدیریتی در شـأن سبزوار نیست/ مسئولین پاسخ عربده کشی‌های دشمنان را بدهند
امام جمعه سبزوار ضمن گلایه از تغییرات شبانه در برخی پست‌های مدیریتی شهرستان این تغییرات یکباره را در شأن سبزوار ندانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،حجت الاسلام غلامرضا مقیسه شب گذشته در جلسه شواری اداری شهرستان با گلایه از برخی تغییرات شبانه در پست های مدیریتی شهرستان، اظهارداشت: متاسفانه این تغییرات یک شبه آن هم در مدیریت یک دانشگاه باعث بروز دلخوری هایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه سبزوار به عنوان یک شهر دانشگاهی دارای اساتید برجسته و هیئت علمی در سطح بالا است، عنوان کرد: این مسئله که رئیس یک دانشگاه در سبزوار از یک شهر کوچک دیگر انتخاب شود برای وجهه این شهر مناسب نیست.

,

 

,

وی همچنین در ادامه به لزوم و چگونگی پاسخ دادن مسئولان به عربده کشی های دشمنان اشاره کرد و افزود: توقع داریم از مسئولین که در برابر این عربده کشی ها با قدرت ایستاده و از مکتب امام علی وشاگردانش پیروی کنند.

,

 

,

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک در خصوص لزوم مهربان بودن با مردم تاکید کرد: این مردم هستند که باعث رسیدن مسئولان به این جایگاه شده اند و مسئولین نیز نباید به واسطه قدرتی که به دست اورده اند در دریدن جان آنها طمع کنند.

,

 

,

امام جمعه سبزوار در این جلسه با بیان اینکه از مسئولین می خواهم که در خصوص کوی گلستان تصمیم جدی اتخاذ کرده و چاره ای بیاندیشند، تصریح کرد: وضعیت موجود کوی گلستان آن هم در قلب شهر، زیبنده شهرستان نیست.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم همدلی مسئولین شهری برای جذب سرمایه گذاران، تاکید کرد: کم کردن پیچ و خم های اداری را با اصلاح کردن جایگاهی در شهرستان و تجمیع نمایندگان ادارات مرتبط می توان کاهش داد و با این کار در سرمایه گذاران علاقه مندی حضور در سبزوار را ایجاد کرد.

,

 

,

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در بیکاری است، عنوان کرد: در طول هفته، مراجعات بسیاری به دفتر برای درخواست کار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه