اخبار داغ

رئیس مجلس در مشهد عنوان کرد؛

آمریکا در پی عصبانی کردن ایران است/ در دام تبلیغات آمریکا نیفتیم

آمریکا در پی عصبانی کردن ایران است/ در دام تبلیغات آمریکا نیفتیم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی در برنامه "اشاره" که از شبکه خراسان رضوی پخش شد اظهارکرد: چند سال پیش آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران متحد شده بودند و ایران در این شرایط پا به مذاکرات هسته ای گذاشت وموفق شدیم برخی تحریم ها و اجماع جهانی علیه ایران را بشکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در حال حاضر ایران و روسیه و نیروهای مقاومت ضربه های کاری به تروریست ها زدند و کمر داعش شکست و آمریکا و اسرائیل وقتی با این موضوع مواجه شدند نتوانستند تحمل کند هم مشکلات نفتی ایران حل شود و هم تروریست ها شکست بخورند و تلاش می کنند با یک عصبیت این موفقیت ها را از بین ببرند.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در مصوبه اخیر تحریم های خود به دنبال این است که شیب سرمایه گذاری به سمت ایران را از بین برده و ایران را نیز عصبی کند تا به اهداف خود برسد.

,

لاریجانی بیان کرد: رسانه ها باید حد و اندازه این مصوبه را درست ترسیم کنند و وقتی این تحریم ها را تحلیل می کنیم می بینیم ۹۰ درصد آنها در حال حاضر موجود است و حالا آن را قانونی کردند.

,

 وی اظهارکرد: البته کمی پیاز داغ تحریم ها را زیاد کرده اند و قبلا سپاه قدس تحریم بود و حالا سپاه پاسداران هم اضافه شد.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما و رسانه ها نباید اضطراب ایجاد کنند ونباید در دام تبلیغاتی آمریکایی ها بیافتیم.

,

لاریجانی بیان کرد: ما آماده مقابله با این تحریم ها هستیم و یک ماه است روی یک طرح مشخصی کار کردیم زیرا پیش بینی می کردیم این کار انجام شود و فوریت آن هم در مجلس تصویب شده است، کمیسیون امینت ملی هم از شنبه به صورت ویژه این طرح را بررسی خواهد کرد.

,

دولت در خروج از رکود توفیق زیادی نداشت

, دولت در خروج از رکود توفیق زیادی نداشت, دولت در خروج از رکود توفیق زیادی نداشت,

وی در ادامه به عملکرد دولت اشاره کرد و گفت: دولت توانست برخی آشفتگی ها را سامان دهد که از جمله آنها می توان به مذاکرات هسته ای اشاره کرد.

,

لاریجانی تصریح کرد: دولت توانست تورم را کنترل کند که شاخص های بین المللی نیز این مهم را نشان می دهد اما در حوزه خروج از رکود توفیقات زیادی نداشتند.

,

رئیس مجلس گفت: مهم ترین موضوع این است که باید برای ۱۰ سال به صورت مجاهدانه کارها انجام شود اما دولت فعلی شتاب کمی برای پیشبرد امور داشت.

,

توجه به حوزه زیارت

, توجه به حوزه زیارت, توجه به حوزه زیارت,

وی در ادامه به مزیت های شهر مشهد اشاره کرد و گفت: از چند سال پیش در مجلس ردیف بودجه ای برای حوزه زیارت در نظر گرفته شد ه است.

,

لاریجانی تصریح کرد: حمایت از زیرساخت های گردشگری از جمله ایجاد تسهیل در رفت و آمد و ساخت هتل ها در همین راستا است.طی چند سال گذشته قطار برقی تهران به مشهد دنبال شده که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

,

پرداخت یارانه ها به شیوه فعلی معقول نیست

, پرداخت یارانه ها به شیوه فعلی معقول نیست, پرداخت یارانه ها به شیوه فعلی معقول نیست,

وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت یارانه ها به شیوه فعلی نه معقول و نه امکان پذیر است و از ابتدا نیز قرار نبود اینگونه عمل شود.

,

لاریجانی گفت : برای ساماندهی به موضوع تصمیم گرفتیم یارانه اقشار تحت پوشش نهادهای خدماتی را افرایش دهیم که البته این موضوع نباید باعث تنبلی و عدم اشتغال شود.

,

رئیس مجلس تاکید کرد: دولت نیز اصلاح در پرداخت یارانه ها را شروع کرده است که البته اشکالاتی وجود دارد و باید رفع شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لجبازی آمریکا در منطقه نشان می دهد ما درست حرکت می کنیم و نباید مضطرب شویم و به لطف خداوند و تدابیر رهبری جایگاه ایران هر روز در منطقه بهتر می شود.

,

لاریجانی بیان کرد: تحریم های جدید تنها مربوط به ایران نیست و به روسیه نیز مربوط می شود زیرا ایران و روسیه توانستند ضربه کاری به تروریست ها بزنند.

,

رئیس مجلس اظهارکرد: این تحریم ها نباید حواس ما را پرت کند و می توانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از این شرایط عبور کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه