اخبار داغ

بمناسبت دهه کرامت:

سازمانها و نهادهای فرهنگی در بازسازی جامعه ی دینی انقلابی حرکت کنند

سازمانها و نهادهای فرهنگی در بازسازی جامعه ی دینی انقلابی حرکت کنند
مدیر ارشاد اسلامی چرام گفت:سازمانها و نهادهای فرهنگی در بازسازی جامعه ی دینی ما منطبق بر قرآن و نهج البلاغه حرکتی انقلابی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام،سعید خردمند مدیر ارشاد اسلامی چرام در آیین معنوی اهداء چندین جلد قرآن به 13کانون فرهنگی و هنری چرام به مناسبت دهه کرامت پس از تبریک دهه کرامت و با اشاره به حدیث ( فضل القران  علی سائر الکلام کفضل الله علی خلقه )بیان کرد:برتری قرآن بر سایر سخنان، همانند برتری خداوند است بر بندگانش .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری تحلیلی چرام, .,

 مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی افزود :براى تلاوت قرآن کریم فضایل، آثار و فواید دنیوی و اخروی فراوانى همچون تقویت ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، استجابت دعا، صفاى خانه، رفع عذاب از پدر و مادر وغیره بیان شده است . 

,

خردمند با اشاره به درجات بهشت و تاثیرگذاری تلاوت آیات قرآن کریم اظهار کرد:درجات بهشت بر اساس تعداد آیات قرآن تقسیم شده است و هر کس هر مقدار که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت را طى مى‌کند.

, .,

وی افزود:پیمودن مراتب کمال قرائت، هم‌چون رسیدن به مرحله تدبّر و عمل، مستوجب کمال ثواب و رضاى الهى و دریافت خیرات بیشتر و بهتر مى‌شود.

,

خردمند اضافه کرد:سازمانها و نهادهای فرهنگی در بازسازی جامعه ی دینی ما منطبق بر قرآن و نهج البلاغه حرکتی انقلابی کنند.

,

در پایان این جلسه به مناسبت دهه کرامت پنج جلد نورانی قرآن کریم به 13 کانون فرهنگی و هنری مساجد توزیع و اهداء شد .

, .,

انتهای پیام/پ/200

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه