اخبار داغ

فعال سیاسی چرام:

اکنون کدخدا ساز نامهربانی را کوک کرده است/کلام زیبای رهبر انقلاب بر همه ثابت شد

اکنون کدخدا ساز نامهربانی را کوک کرده است/کلام زیبای رهبر انقلاب بر همه ثابت شد
یک فعال سیاسی گفت: حال برجام نه آفتاب تابان است و نه باغ سیب گلابی و عملاً دولت هرآنچه خوشبینانه به آن دلبسته بود را دور از دسترس می بیند زیرا کدخدا ساز نامهربانی کوک کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، نورالله حمیدی از فعالان برجسته سیاسی شهرستان چرام در گفت و گو با این خبرنگار این پایگاه خبری و ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد:برجام مدت‌ها پیش نقض شده بود ولی اصرار به پایبندی آن بصورت یک طرفه از سوی ایران بود که فقط از دست مسئولان ما برمی آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام,

وی افزود :دولت خوش بین ما دلخوش به شرافت نداشته کشور آمریکا بود که آن هم توزرد از آب درآمدند.

,

حمیدی ادامه داد: حال برجام نه آفتاب تابان است و نه باغ سیب گلابی و عملاً دولت هرآنچه خوشبینانه به آن دلبسته بود را دور از دسترس می بیند زیرا کدخدا  ساز نامهربانی کوک کرده است.

,

اضافه کردند: روسیه و کره شمالی می توانند متحدان تجاری و اقتصادی و در بعضی مواقع سیاسی هم باشند اما آنچه که باید بدان بسیار تاکید کرد، توجه به درون و تلاش برای اجرای حقیقی اقتصاد مقاومتی از طرف همه اقشار جامعه به خصوص دولتمردان است.
این فعال سیاسی گفت:ممکن است در خوشبینانه ترین حالت دیگر کشورهای اروپایی تمایلی به اجرای تحریم‌های آمریکا نداشته باشند زیرا قراردادهای پر از سود و منفعت شان به یکباره از دست خواهد رفت اما درهر صورت آنچه در مورد برجام صادق بود، کلام زیبای مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص عدم خوش بین بودن به مذاکرات،نقص و کاستی آن و همچنین عجله و رد کردن خطوط قرمز بود.

, .,
, .,

وی در پایان ادامه داد:امید واریم با بازگشت به شور انقلابی گری  توسط دولتمردان بیش از این جلوی ضرر گرفته شود  تا دلسوزان  ملت ما چنان گذشته با وجود ضررهای فراوان امیدی تازه یابند.

, .,

 

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه