اخبار داغ

دین اسلام ارزش و جایگاه دختران را ارتقا داد

دین اسلام ارزش و جایگاه دختران را ارتقا داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: با ظهور اسلام و تربیت شخصیتهای نظیر حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) جایگاه دختران در جامعه ارتقا یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، همزمان با دهه کرامت، همایش «دختران آسمانی» در تفرش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:,

اسلام، جایگاه دختران و زنان را ارتقا داد

, اسلام، جایگاه دختران و زنان را ارتقا داد, اسلام، جایگاه دختران و زنان را ارتقا داد,

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن بیان خیر مقدم، گفت: در عصر امروز، دختران دارای شان و جایگاهی خاص هستند و بر دختر بودن خود افتخار می کنند. اما در عصر جاهلیت اینگونه نبود؛ تفکرات تحجر و طاغوت سبب شده بود که پدران از دختردار شدن هراس داشته باشند و طفل های دختر را زنده به گور می کردند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

صادقی اظهار کرد: با ظهور اسلام و تربیت شخصیتهای نظیر حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) جایگاه دختران در جامعه عوض شد. این جایگاه به جایی می رسد که در شان دختر پیامبر(ص) سوره کوثر نازل و 45 سال قبل از ولادت حضرت معصومه(س)، مژده ولادتش توسط امام صادق(ع) داده می شود.

,

 

,

وی با اشاره به دیدگاه غرب درباره جایگاه زنان افزود: دیدگاه غرب به زن، دیدگاهی افراطی و تفریطی است و از زن به عنوان ابزار تبلیغاتی و لذت گرایی استفاده می شود. اما دیدگاه اسلام به گونه ای است که زن موجب تعالی خود و خانواده خود می شود. این زن همان شخصیتی است که به فرموده امام خمینی(ره) «از دامن او مرد به معراج می رود.»

,

 

,

حجت الاسلام حسن دهقان:

, حجت الاسلام حسن دهقان:,

جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س)

, جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س), جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س),

حجت الاسلام حسن دهقان از کارشناسان مسائل فرهنگی و دینی گفت: انتخاب اسم معصومه از سوی امام رضا(ع) برای خواهر خویش، نشاندهنده این است که حضرت معصومه(س) دارای مقام بالا و عصمت است. همچنین بررسی داستانهای تاریخی زمان آن حضرت، نشان می دهد که حضرت معصومه(س) شخصیتی عالم است به طوری که به همه شبهات و سوالات مردم عصر خویش پاسخ می دهد.

,

 

,

, ,

 

,

دهقان اظهار کرد: حضرت معصومه(س)، از فرزندان امام موسی کاظم(ع) است که 3 امام معصوم(س) به زیارت او دعوت و ثواب زیارت ایشان را بهشت عنوان کردند.

,

 

,

مولودیه خوانی، اجرای مسابقه، اجرای برنامه استند آپ کمدی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

به نقل از ندای تفرش، همزمان با دهه کرامت، همایش «دختران آسمانی» در تفرش برگزار شد.

, ندای تفرش, ندای تفرش,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:,

اسلام، جایگاه دختران و زنان را در جامعه ارتقا داد

, اسلام، جایگاه دختران و زنان را در جامعه ارتقا داد, اسلام، جایگاه دختران و زنان را در جامعه ارتقا داد,

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در عصر حاضر، دختران دارای شأن و جایگاهی خاص هستند و بر دختر بودن خود افتخار می کنند. اما در عصر جاهلیت اینگونه نبود؛ تفکرات تحجر و طاغوت سبب شده بود که پدران از دختردار شدن هراس داشته باشند و طفل های دختر را زنده به گور می کردند.

,

, ,

صادقی اظهار کرد: با ظهور اسلام و تربیت شخصیتهای نظیر حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) جایگاه دختران در جامعه عوض شد. در شأن دختر پیامبر(ص) سوره کوثر نازل می‌شود و مژه ولادت حضرت معصومه(س) توسط امام صادق(ع) ۴۵ سال قبل از ولادت ایشان به مسلمین داده می‌شود.

,

وی با اشاره به دیدگاه غرب درباره جایگاه زنان افزود: دیدگاه غرب به زن، دیدگاهی افراطی و تفریطی است و از زن به عنوان ابزار تبلیغاتی و لذت‌گرایی استفاده می شود. اما دیدگاه اسلام به گونه‌ای است که زن موجب تعالی خود و خانواده خود می گردد. به فرموده امام خمینی(ره) «از دامن او مرد به معراج می رود.»

,

یک کارشناس مسائل فرهنگی و دینی:

, یک کارشناس مسائل فرهنگی و دینی:,

جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س)

, جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س), جایگاه والای علم و عصمت حضرت معصومه(س),

حجت‌الاسلام حسن دهقان از کارشناسان مسائل فرهنگی و دینی گفت: انتخاب اسم معصومه از سوی امام رضا(ع) برای خواهر خویش، نشان دهنده این است که حضرت معصومه(س) دارای مقام بالا و عصمت است. همچنین بررسی داستانهای تاریخی زمان آن حضرت، نشان می دهد که حضرت معصومه(س) شخصیتی عالم است به طوری که به همه شبهات و سوالات مردم عصر خویش پاسخ می دهد.

,

, ,

دهقان اظهار کرد: حضرت معصومه(س)، از فرزندان امام موسی کاظم(ع) است که ۳ امام معصوم(س) به زیارت او دعوت و ثواب زیارت ایشان را بهشت عنوان کردند.

,

مولودیه خوانی، اجرای مسابقه، اجرای برنامه استندآپ کمدی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه