اخبار داغ

پیشکسوت دفاع مقدس:

برای سرنگونی نظام آمده بودند اما محو شدند/سرنوشت باقیمانده منافقین نوکری و دریوزگی شیوخ عرب است

برای سرنگونی نظام آمده بودند اما محو شدند/سرنوشت باقیمانده منافقین نوکری و دریوزگی شیوخ عرب است
مسئول بسیج رسانه استان و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: منافقین بر اساس تحلیل های غلط از اوضاع داخلی ایران و با نیت سرنگونی نظام در مدت زمان کوتاه اقدام به حمله کردند و آن عناصر رسانه ای و مخابراتی که در خارج و داخل کشور داشتند اعلام کرده بودند که وقتی ما وارد شهر شدیم مخالفین و معارضین نظام دست به اعتصاب و آشوب بزنند تا با کمک هم بتوانند نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند که الحمدلله خودشان از صحنه روزگار محو شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم یزدی نژاد مسئول بسیج رسانه استان و پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان؛ در خصوص آخرین عملیات دوران دفاع مقدس گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیات رزمی جمهوری اسلامی ایران درهشت سال دفاع مقدس بود که در پاسخ به عملیات «فروغ جاویدان» منافقین بود که توسط نیروهای سازمان منافقان مستقر در عراق و با پشتیباتی کامل دولت وقت عراق و کشورهای غربی طراحی و اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

مسئول بسیج رسانه استان افزود: با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل توسط عراق منافقین در شرایطی خاص قرار گرفتند و باید دست به اقدامی می زدند و در تحلیل های خود در مورد اوضاع داخلی ایران اینگونه می پنداشتند که ایران از قوای ضعیفی برخوردار شده است که دیگرتوان مقابله ندارد و با نیت تسلط کوتاه مدت بر تهران با پشتیبانی قوی عراق وارد مرزها شدند.

,

این پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: در آن زمان بچه های ما درگیر مسائل مختلف جبهه های جنوب بودند و منافقین از منطقه غرب سر پل ذهاب وارد مرزهای جمهوری اسلامی شدند و تاکتیک عملیاتشون کرگدنی بود. یعنی در مسیر جاده بدون شناسای اطراف وارد شدند.

,

وی ابراز کرد: منافقین مسیر مستقیم جاده را برای اجرای عملیاتشون در نظر گرفته بودند چون ابزاری که در اختیار این ها بود برای جاده مناسب بود بعد از گذشت از مرزها خودشان را به اسلام آباد غرب رساندند ونیروی بازدارنده ای هم جلوی این ها نبود که آن ها را زمین گیر کند.

,

یزدی نژاد تصریح کرد: منافقین وقتی وارد شهر شدند هر انسان و به خصوص رزمنده ای را که می دیدند به رگبار می‌بستند و ساختمان‌ها  را به آتش می‌کشیدند و مجروحان را در بیمارستان‌های مختلف به طرز فجیعی می سوزاندند یا به رگبار می بستند.

,

وی یادآور شد: منافقین در حال پیشروی به سمت کرمانشاه بودند که در گردنه حسن آباد با نیروهایی تیپ ابوالفضل سپاه پاسداران که برای جایگزینی با نیروهای دیگرعازم بودند برخورد کردند دشمن از تجهیزات و پشتیبانی قوی برخوردار بود وقتی با نیروهای بسیجی و سپاهای برخود کرد دست به مبارزه زد

,

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطر نشان کرد:  بچه های ما بعد از زمان کوتاهی متوجه شدند که منافقین با یک ستون چند کیلومتری در مسیر جاده در حال حرکت هستند و هیچ تاکتیک پیچیده و خاصی برای عملیات ندارد  و با همان تاکتیک کرگدنی خودشان پیش می روند. اینجا بود که نیروی بازدارنده مقابلشان ایستاد و  دو گردان از لشکر ۴۱ ثارلله با هواپیماهای ارتش از اهواز اعزام شدند.

,

مسئول بسیج رسانه استان بیان داشت: نیروهای زمینی از جناح راست به منافقین حمله و زمینگیرشان کردند و از طرف دیگر بچه های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و هوانیروز با بمباران شدید جمع قابل توجهی از این ها را متلاضی کردند راه وعقبه شان بسته شد وافرادی که از عقب به عنوان پشتیبان این جماعت بودند خیلی سریع خودشان را از مرز خارج کردند و بعضی هایشان هم آواره بیابان ها و تپه های اطراف شدند تلفات زیادی دادند و ضربه بسیار شدیدی خوردند.

,

یزدی نژاد گفت: طبق گفته خودشان برای سرنگونی نظام آمده بودند آن عناصر رسانه ای و مخابراتی که در خارج و داخل کشور داشتند اعلام کرده بودند که وقتی ما وارد شهر شدیم مخالفین و معارضین نظام دست به اعتصاب و آشوب بزنند تا با کمک هم بتوانند نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند

,

وی بیان کرد: با لطف خداوند و تلاش بچه های رزمنده این عملیات ناکام ماند و به عنوان عملیاد مرصاد نامگذاری شد چون با عنایت و لطف خداوند چنان ضربه ای بر پیگیر دشمن ومناقق وارد شد که سال های سال نتوانستند خودشان را بازسازی کنندر.

,

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز سرنوشت برخی از این منافقین را در کشورهای غربی می بینیم که درگیرچه فلاکت و بدبختی هستند و چگونه نوکری و دریوزگی  شیوخ عرب و عربستان و امثالهم را می کنند.

,

مسئول بسیج رسانه استان در پایان از دستاوردهای بین المللی این عملیات گفت: منافقین مهره های غرب و خود صدام و بودند که روی آن ها سرمایه گذاری کرده بودند وقتی که شکست خورند در واقع ابزار آن ها برای تخریب و شکست جمهوری اسلامی تحقق پیدا نکرد بود ضربه سنگینی در مجامع بین المللی  خوردند کمترین دستاوردش این بود که منافقین به صورت جدی و همیشگی شکست خورده و آسیب دیدند و هنوز که هنوز است نتوانستند خودشان را جمع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه