اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه رضویه مشهد:

تفکری که حجاب را مانع پیشرفت اجتماعی می‌داند، بسیار خطرناک است

تفکری که حجاب را مانع پیشرفت اجتماعی می‌داند، بسیار خطرناک است
مدیر حوزه علمیه رضویه مشهد گفت: تفکری که می گوید حجاب مانع پیشرفت اجتماعی است بسیار خطرناک است؛ چراکه حجاب از حضرت زهرا(س) به ما ارث رسیده و باعث افتخار ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه زلفی‌زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران رضویه مشهد و مبلّغ نهاد مقام معظم رهبری در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، اظهار کرد: در دین مبین اسلام سفارشات فراوانی نسبت به تعقل و تفکر شده است، زیرا تعقل، صاحب خرد را به مقام بصیرت و تشخیص می‌رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طـرقبه‌نیوز,

 

,

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت افزود: تاکیدات رهبری نسبت به جوانان، بانوان وآحاد جامعه مساله داشتن بصیرت است، بصیرتی که پشتوانه آن تعقل وخردورزی است.

,

 

,

استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: وظیفه منتظر واقعی کمک به حفظ و تقویت حجاب و عفت است، بنابراین بایستی با بصیرت دشمن شناسی کنیم و هرکس متناسب با وظیفه خود اقدام کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، اقدام وعمل و باید هر کس به اندازه توان خودش وارد میدان شود و به اندازه بصیرتی که دارد در همان حوزه خودش فعالیت کند، افزود: امروز زنان ما باید مثل زنان اول انقلاب بصیرت داشته باشند.

,

 

,

زلفی‌زاده تصریح کرد: امروز گوهر بصیرت درحال کمرنگ شدن است و زنان باید با بصیرت زندگی و با تربیت فرزند صالح، دین را حفظ کنند.

,

 

,

وی افزود: تفکری که امروز رواج پیدا کرده و زن را از خانه و نهاد خانواده بیرون برده و برای زن خانه دار ارزشی قائل نیست، تفکر خطرناکی است.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه رضویه مشهد گفت: تفکری که می گوید حجاب مانع پیشرفت اجتماعی است بسیار خطرناک است؛ چراکه حجاب از حضرت زهرا(س) به ما ارث رسیده و باعث افتخار ماست، بنابراین باید در حفظ آن کوشا باشیم.

,

 

,

وی افزود: بصیرت مایه نجات انسان در فتنه های سیاسی و فرهنگی آخرالزمان می شود و وظیفه منتظر واقعی این است که در دوران غیبت در هر کجا که هست در حوزه خودش اقدام داشته باشد و دشمن را بشناسد.

,

 

,

زلفی زاده خاطرنشان کرد: از وظایف زنان ما به عنوان منتظر واقعی این است که با حفظ عفت و حجاب و همچنین تقویت و ترویج آن در جامعه بهترین نوع بصیرت را به نمایش بگذارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه