اخبار داغ

با حضور 400 دانشجو برگزار می‌شود؛

میزبانی کاشان برای مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور

میزبانی کاشان برای مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور
رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از برگزاری مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از برگزاری مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

مهدی مقدم منش اظهار کرد: در این مسابقات 23 تیم از 19 دانشگاه علوم پزشکی به مدت یک هفته در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هم به رقابت می پردازند.

,

وی، با بیان اینکه 15تیم فوتسال و هشت تیم بسکتبال در این مسابقات حضور دارند، افزود: عوامل دست اندر کار در مجموع رقابت ها اعم از دانشجو، مربیان و سرپرستان تیم ها، 400 نفر هستند.

,

مقدم منش با اشاره به این که در مرحله مقدماتی تیم های فوتسال در قالب سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی با هم  به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: مسابقات مقدماتی بسکتبال نیز در قالب دو گروه چهار تیمی برگزار می شود.

,

 وی یادآور شد: تیم های قهرمان در دو رشته فوتسال و بسکتبال به مرحله نهایی سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور که شهریور امسال در شهرکرد برگزار می شود، راه خواهند یافت.

,

آئین قرعه کشی این مسابقات سه شنبه سوم مرداد با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه