اخبار داغ

سردار اهوازیان بیان کرد:

لزوم تبدیل عملیات مرصاد به کتاب و تدریس آن در مدارس و دانشگاه‌ها

لزوم تبدیل عملیات مرصاد به کتاب و تدریس آن در مدارس و دانشگاه‌ها
یکی از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت گفت: یک تاریخ از عملیات مرصاد باقی‌مانده است که باید آن را تبدیل به کتاب کرده و برای مردم بخصوص جوانان تدریس کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ در خصوص عملیات مرصاد اظهار کرد: با غریب 28 سال از گذشت این عملیات گذشته از ارزش نظامی آن امروزه ارزش محتوای آن برای ما مشخص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی گفت: هموطنانی که دم از مردانگی می‌زدند، در پوشش منافقین آن روز کاری را کردند که امروز سربازان به هلاکت رسیده داعش در ایران که خود را فرزندان امت می‌دانند، تاریخ عملیات مرصاد را برای ما تکرار کردند.

,

از فرماندهان قرارگاه به‌کلی سری نصرت گفت: امروز همین افراد منافق با پوشیدن لباس داعش در مجلس  و مرقد امام حاضر می‌شوند و مردم بی‌گناه را به گلوله می‌بندند، بدون اینکه بدانند آنان چقدر گرفتاری داشته و برای رفع مشکلاتشان به مجلس مراجعه کردند که در معرض گلوله قرار گرفتند.

,

وی با شرح و بازخوانی عملیات مرصاد گفت: امروز تعدادی در نقش سرباز داعش موجب ترور شهدای بی‌گناه شدند و با این امر این ذات پست افراد منافق را برای نسل سوم و چهارم انقلاب هم هویدا شد.

,

اهوازیان به برگزاری جلسات اخیر منافقین در پاریس و دعوت مسئولان برای حضور در این نشست اشاره کرد و افزود: اگر آن روز اقدام انقلابی نیروهای قضائی که با اذن رهبر مجوز گرفتند و منافقین را اعدام کردند، نبود امروز آنان آزادانه به حرکت پست خود ادامه می‌دادند.

,

وی گفت: منافقین امروز نیز در امور اقتصاد، سیاسی و دادن اطلاعات به دشمن کوتاهی نکردند و این‌قدر حقیرانه همانند کولی دوره گرد تعدادی در پاریس و تعدادی در کشورهای خاورمیانه اطراق کردند که اموراتشان بگذرد.

,

این فرمانده قرارگاه با بیان اینکه یک تاریخ از عملیات مرصاد باقی‌مانده است که باید آن را تبدیل به کتاب کرده و به مردم بخصوص جوانان تدریس کنیم، تأکید کرد: یکی از یادمان‌ها در اعزام افراد به راهیان نور وجود دارد و با عبور ازآنجا با عملیات مرصاد آشنا می‌شوند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه