اخبار داغ

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس :

آمریکا کارش پایمال کردن حقوق مردم دنیا است /آمریکا قابل اعتماد نیست

آمریکا کارش پایمال کردن حقوق مردم دنیا است /آمریکا قابل اعتماد نیست
نماینده مردم شرق کرمان در مجلس گفت :قطعا بدانید مجلس به موقع مثل همیشه هوشمندانه در مقابل آنها پاسخ لازم را خواهند داد. مجلس در هر زمانی که نیاز بوده مقابله کرده و جواب لازم را به این آدمهای یاوه و جنگ افروز داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ا… نیکزادی پناه در گفت‌وگو با خبرنگار صبح کویر با اشاره به عهدشکنی آمریکا و وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار داشت: این شیطنت آمریکا است و این کارشان تازگی ندارد که تعجب کنید آمریکا چه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

نماینده مردم شرق استان کرمان ادامه داد:آمریکا از اول انقلاب کارش همین است شیطنت و پایمال کردن حقوق مردم در سطح دنیا. از آن طرف هم ادعای حقوق بشر و مدافع حقوق بشر دارد.

,

وی تصریح کرد:آمریکا در خیلی نقاط دنیا فقط جنگ افروزی دارند و کشتار می کنند. اسلحه خانه های خود را تقویت می کنند و سرمایه های ملت بی گناه را به یغما می برند و این طبیعی است همیشه کار اینها همین است مطمئن باشید هر رفتاری آنها داشته باشند  مردم ما مقاوم تر خواهند بود و خودشان را در مقابل همه شیطنت ها مقاوم می کنند.

,

نیکزادی پناه با اشاره به اینکه آمریکا باید سر عقل بیاید و دست بردارد از این شرارت ها و شیطنت ها ،افزود: مردم ما در برابر هر ظلم و ستمی ایستادگی می کنند و از حق و حقوق خود دفاع می کنند این چیزی طبیعی است. خصوصا ملتی مثل ملت ایران که رهبری دارند همچون امام خامنه ای و اگر دشمنان روزها و ماه ها برنامه ریزی کنند حضرت آقا با یک سخنرانی یک ساعته تمام رفتارهای آنها را برملا می کنند.

,

نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر با بیان اینکه خیلی نگران از این رفتارها نیستیم و درست است که کارشان کار زشتی است،ادامه داد: ما باید هوشمندی خود را بیشتر کنیم و در مقابل این شیطنت ها مقابله کنیم و خود را  آماده کنیم برای رفتارهای بدتر از این از آمریکا، آمریکا کارش این است رهبری هم بارها فرمودند، آمریکا قابل اعتماد نیست و شما می بینید هر روز یک شیطنت و یک شرارت فقط جنگ روانی درست می کند. کار دیگه ای نمی تواند بکند.

,

نیکزادی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا بدانید مجلس به موقع مثل همیشه هوشمندانه در مقابل آنها پاسخ لازم را خواهند داد.  مجلس در هر زمانی که نیاز بوده مقابله کرده و جواب لازم را به این آدمهای یاوه و جنگ افروز داده است، شما مطمئن باشید مجلس هم از همین ملت هستند آن هم ملتی سلحشور باهوش و هوشیار مطمئن باشید که پاسخ لازم را خواهند داد و تصمیم لازم را در مقابل این تحریم ها خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه