اخبار داغ

مسئول قرارگاه جوادالائمه استان مرکزی مطرح کرد

پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان مرکزی

پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان مرکزی
مسئول قرارگاه جوادالائمه استان مرکزی گفت: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز محسن ستاری مسئول قرارگاه جوادالائمه استان مرکزی عصر دیروز در جلسه طرح «کرامت» بسیج سازندگی در خمین گفت: با توجه به ماموریت‌های تعریف شده برای سپاه و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «هزار نقطه یا محله از کشور باید آباد شود» سپاه در عرصه عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی نیز حضور پیداکرده است و برخی پروژ‏ه‌ها را در سطح استان در محله‌های هدف انجام می‌دهد. بخشی از اعتبارات برای اجرای طرح «کرامت» اجرایی توسط بسیج سازندگی و بخشی از سوی شورای برنامه‌ریزی استان تامین و به مرحله اجرا می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی افزود: ۱۰ درصد کل قرادادهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به بخش محرومیت‌زدایی اختصاص داده می‌شود. در این راستا قرارگاه جوادالائمه در ارتباط با محرومیت‌زدایی و عمران و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه موادمخدر کارهای مختلف انجام می‌دهد.

,

ستاری بیان کرد: به منظور اجرای طرح «کرامت»، سپاه در کنار سایر دستگاه‌ها با توجه به شناسایی و نیازسنجی در مناطق مختلف برای هر محله خدمات جداگانه از جمله زیر ساخت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و بهداشتی طراحی کرده است که در این زمینه با امضای تفاهم‌نامه‌ای ۵۰ درصد اعتبار را بسیج سازندگی و مابقی با مشارکت مردمی و اعتبار دولتی تامین می‌شود.

,

اجرای طرح «کرامت» قرارگاه جوادالائمه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان خمین

, اجرای طرح «کرامت» قرارگاه جوادالائمه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان خمین, اجرای طرح «کرامت» قرارگاه جوادالائمه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان خمین,

مسئول قرارگاه جوادالائمه استان مرکزی گفت: با توجه به شناسایی و بازدیدهای میدانی که در شهرستان خمین انجام شده است سه منطقه حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار عباس‌‏ آباد، گوشه و احمدآباد در دستور کار قرار گرفت و برای هر یک از محله‌ها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

,

ستاری تصریح کرد: در صورت مشارکت و تعامل دستگاه‌ها، اجرای طرح پروژه‌های مورد نیاز این مناطق شامل کانون‌های فرهنگی و اجتماعی، مرکز آموزش و توانمندسازی، عملیاتی خواهد شد و این مراکز آموزشی به صورت پایدار و تداوم آموزش خدمات ارائه خواهند داد.

,

پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح «کرامت»

, پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح «کرامت», پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح «کرامت»,

وی به تسهیلات پرداختی در زمینه اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح های اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است و در دو ماه آخر سال گذشته و سه ماه سال جاری مبلغ ۵ میلیارد ریال، بهبود یافتگان مواد مخدر به منظور ایجاد شغل تسهیلات دریافت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه