اخبار داغ

معاون مناطق محروم رئیس جمهوری عنوان کرد:

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی روستاهای نطنز/ یک ناحیه صنعتی در هر دهستان ایجاد می شود

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی روستاهای نطنز/ یک ناحیه صنعتی در هر دهستان ایجاد می شود
رضوی گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌ زدایی روستاهای شهرستان نطنز در نظر گرفته شده است که این مبلغ صرف آبادانی روستاها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور عصر دیروز چهارشنبه، در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز که با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، عزت ملی و تولید و توزیع عادلانه ثروت، اظهار کرد: برای اولین بار در این دولت برای اشتغال و عدالت اجتماعی که مورد توجه رهبر انقلاب بوده است تلاش بسیاری را انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

ابوالفضل رضوی یکی از خطرهایی که فعالیت ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را تهدید می کند بالا رفتن درصد جمعیت حاشیه نشین کشور عنوان کرد و افزود: هر چه جمعیت حاشیه نشین بیشتر شود به همین نسبت جمعیت روستایی نیز کاهش می یابد و برای جلوگیری از این تهدید باید اقتصاد و اشتغال در جامعه به دست خود مردم حل شود.

,

وی تاکید کرد: اگر روال کنونی وجود داشته باشد به طور کلی امکان کار، اشتغال و رفاه اجتماعی وجود نخواهد داشت و در اینجا تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در مورد توزیع عادلانه ثروت نقش خود را به خوبی نمایان می سازد.

,

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور با بیان این که طرح توان‌ افزایی روستائیان در این دولت کلید خورده است، بیان کرد: اگر روستائیان اقدام به راه‌اندازی شرکت تعاونی با مشارکت ۲۵ نفر سهامدار در روستا کنند، به ازای هر تعداد سهامدار تسهیلات دولتی به آنان پرداخت خواهد شد و این موضوع که در مسیر اجرای طرح توان افزایی است می تواند در شکوفایی اقتصاد روستایی ها نقش مهمی را ایفا کند.

,

وی اضافه کرد: سقف این تسهیلات که با سود سه درصد ارائه می شود، برای شرکت‌های تعاونی با شرط فوق، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که ۴۰ درصد آورده ۲۵ نفر، گذاشتن وثیقه برای تسهیلات یا ارائه کارت یارانه ۲۵ نفر شرط پرداخت این تسهیلات است.

,

رضوی ادامه داد: هر چه تعداد سهامداران بیشتر باشد، میزان وام پرداختی به آن ها نیز افزایش می‌یابد، و روستاییان متقاضی تأسیس تعاونی، باید طرح‌های خود را از طریق دفاتر امور روستایی استانداری و فرمانداری ها به معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ارسال کنند.

,

وی با بیان این که یکی از برنامه‌های امسال دولت ایجاد ناحیه صنعتی در هر دهستان است، ادامه داد: علاوه بر ایجاد ناحیه صنعتی، یک مجتمع فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی نیز در هر دهستان ایجاد می شود تا مردم روستاهای آن دهستان از همه خدمات آن بهره‌مند شوند.

,

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌ زدایی روستاهای شهرستان نطنز در نظر گرفته شده است که این مبلغ صرف آبادانی روستاها می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه