اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی دلیجان

۱۶ مدرسه دلیجان در طرح هجرت، بازسازی و رنگ آمیزی می شوند

۱۶ مدرسه دلیجان در طرح هجرت، بازسازی و رنگ آمیزی می شوند
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دلیجان گفت: همزمان با ایام تابستان ۱۶ مدرسه دلیجان در طرح هجرت بازسازی و رنگ آمیزی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛  غلامحسین اسداللهی، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دلیجان در جریان بازدید از طرح هجرت دانش آموزان دلیجان گفت: برنامه طرح هجرت در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس برگزار می شود که در اجرای این طرح هر یک از دانش آموزان با توجه به مهارت و توانایی که دارند در بازسازی و رنگ آمیزی مدارس اقدام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛,

اسداللهی اظهار کرد: هرساله برنامه های طرح هجرت در قالب معنویت افزایی، تعمیق باورهای دینی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و تعمیر مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا می شود.

,

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۶ مدرسه دلیجان در طرح هجرت بازسازی و رنگ آمیزی می شوند بیان کرد: امسال با همکاری آموزش و پرورش بیش از ۱۰ آموزشگاه رنگ آمیزی و بیش از ۶ آموزشگاه دیوارنویسی خواهد شد.

,

وی هدف از اجرای طرح هجرت را ارتقای توانمندی ومشارکت دانش آموزان در فعالیتهای گروهی عنوان کرد و افزود: مشارکت در اجرای این طرح با وضعیت موجود می تواند کمک و همیاری در جهت رفع مشکلات باشد.

,

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح و در جهت شاداب سازی دانش آموزان ، برنامه های فرهنگی ، عقیدتی و ورزشی نیز اجرا و در پایان این طرح دانش آموزان منتخب به اردوهای تفریحی و زیارتی اعزام خواهند شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه