اخبار داغ

یک فعال سیاسی:

رای مجلس نمایندگان آمریکا، نشانه دشمنی آنان با ایران است/ راهی جز بازگشت از برجام نیست

رای مجلس نمایندگان آمریکا، نشانه دشمنی آنان با ایران است/ راهی جز بازگشت از برجام نیست
یک فعال سیاسی در درگز گفت: تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا، در مجلس نمایندگان آمریکا با 419 روی موافق، نشان‌دهنده دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد دانا در خصوص تحریم‌های اخیر کنگره آمریکا به درگزخبر گفت: تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا با 419 روی موافق، نشان‌دهنده دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام محمد دانا در خصوص تحریم‌های اخیر کنگره آمریکا به , درگزخبر , گفت: تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا با 419 روی موافق، نشان‌دهنده دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است.,

وی ادامه داد: تحریم‌هایی که اخیرا در مجلس نمایندگان آمریکا وضع شد؛ نسبت به تحریم‌های گذشته بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر است.

,

این فعال سیاسی اذعان داشت: اینکه در هر دور از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، عده‌ای در داخل کشور عنوان کنند؛ که این تحریم‌ها برجام را نقض نمی‌کنند و درصد دفاع از آن برآیند؛ خیانت‌بار است و سبب آسیب جدی به کشور است.

,

وی افزود: دشمن به دنبال براندازی نظام ماست و این دلیل افزایش و تشدید تحریم بر کشور است.

,

حجت الاسلام دانا خاطرنشان کرد: این اقدامات آمریکا از سالهای گذشته قابل پیش‌بینی بود و بسیاری از نخبگان کشور بر عدم پایبندی آمریکا در تعهدات خود تأکید نموده بودند؛ اما عده‌ای نخواستند این صداها شنیده شوند.

,

وی تأکید کرد: متن برجام با اشکالات بسیاری نوشته شد و مبنای آن بر اعتماد به آمریکا استوار بود؛ اما اکنون که دولت ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده؛ آمریکا بدون توجه به آن هر اقدامی که خواست انجام داد و کوچک‌ترین توجهی به این تعهدات نشان نداد.

,

این دبیر فرهنگی بابیان اینکه برجام بسیاری از پیشرفت‌های هسته‌ای کشور را متوقف کرد؛ خاطرنشان کرد: برای اهداف هسته‌ای کشور هزینه‌های بسیاری داده شد و شهدای زیادی در این راه تقدیم نظام شد.

,

وی تصریح کرد: به طور قطع بازگشت به شرایط قبل از برجام زمانبر است؛ اما راهی جز بازگشت از برجام باقی نمانده است.

,

 

,

حجت الاسلام دانا با تأکید به مسائل اقتصادی تأکید کرد: اعتماد و دوستی با آمریکا هیچ‌گاه صحیح نبود و نباید به آمریکا که بارها اهداف خود را آشکار کرده است اعتماد کرد.

,

وی تأکید کرد: تنها راه بیرون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، اقدام عملی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به پتانسیل‌های داخلی کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه