اخبار داغ

بازدید فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از یادمان شهید بروجردی نقده

بازدید فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از یادمان شهید بروجردی نقده
در حالیکه امسال محل به شهادت رسیدن شهید بروجردی میزبان دست کم ۲۰۰ هزار زائر راهیان نور شمالغرب خواهد بود، فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی از آن بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوزخبر،همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور و میزبانی از ۲۰۰ هزار زائر راهیان نور در محل یادمان شهد بروجردی در نقده، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی از این محل بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت یادمان شهید بروجردی که در سال های اخیر محلی برای اسکان موقت زائران است، قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوزخبر,

همچنن سرهنگ منصور یوسفی معاون هماهنگ کننده سپاه نقده از شروع اردوهای راهیان نور اقشار مختلف مردم این شهرستان خبر داد و به خبرنگار سولدوز خبر گفت: یک هزار و ۱۳۰ نفر از اقشار مختلف مردم نقده در قالب اردوهای راهیان نور از امروز از یادمان شهید بروجردی بازدید می کنند.

,

 

,

او افزود: برای دانش آموزان هم اردوهای دو روزه تربیتی فرهنگی با عنوان فصل رویش تدارک دیده شده که در اردوگاه شهید امینی مهاباد و سد حسنلو برگزار می شود.

,

 

,

سردار سرلشکر محمد بروجردی ملقب به مسیح کردستان (فرمانده سپاه استان کردستان) در خرداد سال ۶۲ بر اثر برخورد با مین جاده ای که توسط اشرار ضد انقلاب در جاده مهاباد به نقده کار گذاشته بود به شهادت رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه