اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

اولویت نخست در میاندوآب، توسعه و تکمیل راه های ارتباطی است

اولویت نخست در میاندوآب، توسعه و تکمیل راه های ارتباطی است
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل راه های ارتباطی در اولویت توسعه در میاندوآب بوده و تکمیل راه ها می تواند ارتباط میاندوآب با مرکز کشور را کاهش و زمینه سرمایه گذاری را بیشتر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،تقی کهوریان  در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه سفر به میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب مفصل ارتباطی استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان است و از این حیث راه های ارتباطی میاندوآب حائز اهمیت بسیاری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بازدید از راه های در دست ساخت در این شهرستان که در مسیرهای میاندوآب- ارومیه، میاندوآب-تبریز، افزود: در این بازدیدها بر لزوم تکمیل کرویدور ارتباطی سه استان از طریق میاندوآب تاکید و موضوعات مربوط به آنها مطرح شد.

,

وی به بازدید از جاده میاندوآب- میانه- سرچم نیز اشاره کرد و گفت: این جاده بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش داریم تا حداکثر  سال آینده با تکمیل آن، ارتباط میاندوآب با مرکز کشور را کاهش می کند و همین کاهش فاصله می تواند زمینه سرمایه گذاری را بیشتر کند.

,

کهوریان با بیان اینکه اولویت نخست در شهرستان میاندوآب، راههای ارتباطی کنارگذر هستند، تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز فضاهای خوبی از جمله کلینیک های تخصصی، خانه های بهداشت و بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در دست ساخت بوده که علاوه بر میاندوآب برای جنوب استان نیز حائز اهمیت است.

,

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در بخش توسعه فضاهای آموزشی نیز اقدامات خوبی انجام می گیرد که بعد از راههای ارتباطی و بخش بهداشت و درمان در اولویت ما قرار دارد.

,

وی به پروژه های احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این حوزه نیز با مدیریت منابع آب ، اقدامات موثری در راستای تامین آب کشاورزی، موفق بشویم در این زمینه در راستای برنامه ریزی به پیش برویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه