اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

راهیان نور، زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید فراهم می کند

راهیان نور، زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید فراهم می کند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اردوهای راهیان نور زمینه ای برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نشر این فرهنگ در سطح و بدنه جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار کرد: امسال  یک هزار و ۴۰۰ نفر بر اساس سهمیه ابلاغی از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مردم و به ویژه جوانان استقبال گسترده و چشم گیری در سال گذشته و امسال برای ثبت نام و شرکت در این اردوها داشته اند، افزود: اردوهای راهیان نور یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

,

وی گفت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی را برای آشنایی جوانان و نسل امروزی با رشادت های رزمندگان اسلام است.

,

مولودی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور زمینه ای برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نشر این فرهنگ در سطح و بدنه جامعه است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه  در نخستین کاروان ۵۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: به اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان، در نیمه اول مرداد ماه، یک هزار و ۴۰۰ نفر در سه کاروان از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده و در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه