اخبار داغ

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد؛

پرداخت ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی از ابتدای امسال در کشور

پرداخت ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی از ابتدای امسال در کشور
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان پرداخت و ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه افتتاح طرح کارآفرینی در میاندوآب با اشاره به پیش بینی انجام گرفته برای اشتغال زایی تا پایان امسال، اظهار کرد: لایحه ای که دولت به مجلس برد و با کمکی که مجلس در راستای این لایحه مبنی بر اینکه بتوانیم ۱/۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی را به صورت ریالی در حوزه روستایی تسهیلات با عاملیت چند بانک و صندوق پرداخت کرد، کمک خوبی برای انجام حمایت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: پیش بینی ما این است که ۷۰ هزار طرح را امسال بتوانیم حمایت کنیم که این لایحه تصویب شده در مجلس می تواند این مقدار را به دوبرابر افزایش دهد.

,

وی گفت: در صورت تایید این لایحه در شورای نگهبان و ابلاغ آن، پیش بینی می کنیم که تا پایان امسال بتوانیم ۱۵۰ هزار نفر و طرح را مورد حمایت قرار دهیم.

,

نوراله زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیاردتومان تسهیلات توسط این صندوق پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.

,

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد:  سال گذشته ۶۵ هزار طرح را حمایت کردیم که برخی برای تثبیت اشتغال و برخی نیز برای ایجاد فرصت شغلی بودند.

,

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه