اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

ایثار و رشادت رزمندگان در عملیات مرصاد ضربه مهلکی بر منافقین وارد کرد

ایثار و رشادت رزمندگان در عملیات مرصاد ضربه مهلکی بر منافقین وارد کرد
نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مرصاد توطئه ای دیگراز دشمنان انقلاب بود که بابصیرت امام و شهداء خنثی شد و ایثار و رشادت رزمندگان ضربه مهلکی بر منافقین وارد کرد که برای همیشه فراموش نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد تجری در گفتگو بابازی دراز، اظهار داشت: قطعنامه 598 ، هشتمین قطعنامه‌ای بود که شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف جنگ ایران و عراق به تصویب رساند. این قطعنامه در فضای ناشی از تفاهم و ائتلاف قدرت‌های بزرگ و در سایه رایزنی‌های دبیرکل سازمان ملل متحد به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,

 

,

وی افزود: اما دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهت زیاده خواهی خود توطئه ای طراحی کرده و به خیال خود پس از سه روز استان کرمانشاه را می توانند تصاحب کنند اما در این میان جوانان غیور و زنان و مردان دلیر در کنار رزمندگان در عملیات مرصاد مانع از پیشروی دشمن شدند.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون اصل نود تاکید کرد: دشمنان ایران جنگ تحمیلی را درست در زمانی آغاز کردند که انقلاب اسلامی نو پا و برای مدت زمان اندکی از چنگال رژیم شاهنشاهی خلاصی یافته بود اما با همت فرماندهان دلیر و مدبر و مردم مؤمن و مسلمان از مرزها دفاع شد و توانستند دست دشمن دشمنان نظام را از کشور کوتاه کنند.

,

 

,

تجری در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه که مسلم است این است که بر خلاف عقیده بسیاری جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه آغاز و درهمین استان نیز پایان یافت.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب افزود: منافقین همواره در نقش سربازان نفوذی مستکبرین و دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند اما ملت ایران همواره با بصیرت در مسیر انقلاب گام برداشته و توطئه های آنان را خنثی کرده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه