اخبار داغ

وصیت شهید کهگیلویه و بویراحمدی به خانواده اش:

هیچ وقت شهادت مرا به رخ دیگران و جامعه نکشید

هیچ وقت شهادت مرا به رخ دیگران و جامعه نکشید
شهید حسین وحدتى‌فر در تاریخ 5مردادماه1365 بر اثر حوادث ناشى ازدرگیرى مستقیم بادشمن توسطدشمن‌درجبهه به مقام رفیع شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام،شهید حسین وحدتى‌فر در تاریخ 5مردادماه1365 بر اثر حوادث ناشى ازدرگیرى مستقیم بادشمن توسطدشمن‌درجبهه به مقام رفیع شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی چرام,

 

,

فرازی از وصیت نامه شهید

, فرازی از وصیت نامه شهید,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

و لا تقولولمن یقتله فى سبیل الله بل احیاء و لکن لا تشعرون

,

اینجانب حسین وحدتى فر فرزند محمدیار وحدتى فر ساکن روستاى گراب وصیت نامه خود را با نام خدا و نام امام زمان و نایب بر حقش امام خمینى شروع میکنم بارخدایا تو را شکر گزارم از اینکه به من توفیق دادى که نداى هل من ناصر ینصرنى حسین زمان نایب برحق حضرت مهدى(عج) امام خمینى را لبیک گفته و عاشقانه براى ستیز با یزیدیان زمان عازم میدان نبرد شوم . به مادر و همسر و همه خویشان و برادران توصیه مى کنم.

,

که اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد براى من گریه نکنید و لباس سیاه نپوشید و در عوض امام را دعا کنید . تنها خواهش و وصیت من از امت شهید پرور این است که از خط امام که همان خط اسلام و قرآن است جدا نشوید .

, .,

 

,

و این انقلاب را زمینه ساز انقلاب امام زمان (عج) بدانید . وصیتم به برادران و خواهران دانش آموز این است که شما امید آینده انقلاب هستید کوشش کنید در دبستانها و تمام مدارس فقط عقیده روحانیت و اسلام باشد ، و مساجد و جماعات را خالى نکنید که با این کار اسلام سربلند و دشمنان اسلام روسیاه خواهند شد .

,

http://choram.ir

, http://choram.ir,

و به فرموده رهبر جبهه را گرم نگهدارید که نوید پیروزى نزدیک است . من به جبهه مى روم تا به فرمان امام ، حق مستضعفین را از مستکبرین و زورگویان تاریخ بگیرم و راهى را که من شناختم راه شهیدان کربلا است در روز عاشورا زیرا بوى شهادت هم اکنون به مشامم مى رسد . و اما مادرم و خواهرانم و برادرانم و پدرم و همسرم طورى با هم زندگى کنید که آبروى شما و من را حفظ کنید و الگو و نمونه یک خانواده شهید باشید و هیچ وقت شهادت مرا به رخ دیگران و جامعه نکشید.

,

 

,

و اما شما پدر عزیز و مادر گرامى زحمتهاى زیادى براى من کشیده اید ولى من هیچکارى براى شما نکرده ام و امیدوارم که شما مرا ببخشید و حلال کنید و در خاتمه تمام برادران و خواهران و خویشان را سلام مى رسانم .

, .,

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه