اخبار داغ

عقب نشینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از مواضع خود/ رسانه ها نقاط سیاه اقدامات را منتشر نکنند!

عقب نشینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از مواضع خود/ رسانه ها نقاط سیاه اقدامات را منتشر نکنند!
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ای آذربایجان غربی در چرخشی جالب توجه از مواضع قبلی خود، خواستار سکوت رسانه ای در قبال کاستی های موجود شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،روز گذشته و همزمان با برگزارپی مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابلقات استانی قرآن کریم آذربایجان غربی در ماکو، مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان در سخنانی نسبت به برخی رخدادهای روزهای اخیر مواضع جالب توجه و مبهمیگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت که چند روز پیش سخنان وی در حمایت از موسسات قرآنی سطح استان و نبود حمایت های دولتی از این موسسات به تیتر نخست بسیاری از رسانه ها تبدیل شده بود، در چرخشی جالب توجه، نسبت به این اقدام رسانه ها انتقاد کرده و از مدیران و خبرنگاران رسانه ها خواست تا پایان مسابقات کشوری قرآن که شهریورماه امسال در ارومیه برگزار می شود از انتقادات خود دست بردارند!

,

این سخنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، البته به همین جا نیز ختم نشد و وی در موضع گیری دیگری، برخلاف موضع گیری های قبلی خود، به تعریف و تمجید بی چون و چرا از استاندار پرداخته و با الفاظی غیرمعمول در مراسمی رسمی از حمایت های استاندار از فعالیت های قرآنی تشکر کرد!

,

حال مشخص نیست این موضع گیری های نامشخص و تغییرات مبهم مدیرکل در راستای کدام اهداف بوده و آیا اشاره وی به صحبت تلفنی با استاندار در اثنای همین مراسم اثراتی در این سخنان داشته یا اینکه واقعا دچار دوهویتی شده است؟!

,

به هر ترتیب جوانبخت در سخنان خود با اشارات جالبی به رسانه ها و خبرنگاران، به آن ها توصیه کرد که تا پایان مسابقات کشوری و به منظور استفاده از توانمندی های استانی برای برگزاری هرچه مطلوب تر این رقابت ها، از هرگونه انتقاد از وضعیت قرآنی آذربایجان غربی و نیز حمایت نکردن مسئولین از این بخش فعالیت های قرآنی در استان پرهیز کرده و «فضا را ملتهب نکنند»!

,

فایل صوتی تعریف و تمجید نامتعارف و جالب توجه استاندار آذربایجان غربی توسط مدیرکل اوقاف و امور خیریه را در زیر گوش کنید:

,

, ,

 

,

فایل صوتی توصیه این مدیرکل به سکوت رسانه ها و دوری خبرنگاران از انتقاد را نیز در فایل زیر گوش دهید:

,

, ,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه