اخبار داغ

فرمانده سپاه گمیشان:

10 روستای گمیشان همه ساله مشکل کم آبی دارند/ وضعیت آب روستای چارقلی بحرانی است

10 روستای گمیشان همه ساله مشکل کم آبی دارند/ وضعیت آب روستای چارقلی بحرانی است
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: همه ساله در شهرستان گمیشان دَه ها روستا با مشکل کم آبی و بی آبی روبه رو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سرهنگ باقر رحمانی در گفتگو با خبرنگاران بعد از تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: شهرستان گمیشان در چند سال اخیر با مشکل کم آبی و بی آبی در برخی از مناطق روبه رو بوده و هست و در فصل گرما این کمبود آب به اوج خودش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

فرمانده سپاه گمیشان تاکید کرد: سپاه از جهت اینکه از مردم است و برای مردم است همواره کنار مشکلات مردم بوده و حضور دارد و در هر جایی که بتواند به مردم نیازمند یاری برساند این کار را خواهد کرد.

,

رحمانی گفت: امسال بعد از عید فطر مسأله کم آبی برخی از روستا ها به ما گزارش شد و ما با توجه به نیاز مردم توانسیم با حداکثر ظرفیت موجود در طول شبانه روز 3 الی 4 بار مراحل آبرسانی را با تانکر سپاه انجام بدهیم و این نیازگوی مردم این روستا ها نیست. باید فکر اساسی بشود تا این مشکل به طور کامل حل شود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه 10 روستای گمیشان با مشکل کمبود آب موجه هستند ادامه داد: در بین این 10 روستایی که با کمبود آب مواجه هستیم روستای چارقلی مشکلش بسیار حاد است و در حال حاضر آب لوله کشی آنها قطع می  باشد.

,

وی در پایان متذکر شد: جهت رفع این مشکلات و کمبود آب در این مناطق نیازمند این است که ادارات مرتبط با همکاری هم به داد این مردم نیازمند آب برسند تا در هیچ روستایی از استان مشکل آب نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه