اخبار داغ

سرهنگ علی نژاد:

فعالیت آتش به اختیار موسسات فرهنگی تلنگری برای مسئولین به خواب رفته است

فعالیت آتش به اختیار موسسات فرهنگی تلنگری برای مسئولین به خواب رفته است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: مسئولین فرهنگی از موسساتی که در این برهه از زمان احساس نیاز کرده و در خصوص مسائل فرهنگی فعالیت می کنند، تقدیر نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد در مراسم افتتاحیه دوره اندیشه ورزی معراج که به همت موسسه اعتقادی مذهبی امیدواران منتظر(عج) برگزار شد، گفت: باید قبول کرد که آسیب های اجتماعی هر روز بشتر و به روزتر می شوند که توجه جدی به این مقوله از الزامات وضعیت فعلی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران توجه به ارزش ها و کمال انسانی در اصالت مردمانش وجود دارد چرا که مکتب کشورمان مکتبی پربار و همراه با تعالی رو رشد بوده که انسان را به کمال می رساند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه هیچ کشوری به مانند ایران به خاطر دفاع از ارزش ها شهید نداده است، افزود: با وجود فرهنگ غنی کشور نباید از توطئه های شوم دشمنان غافل شویم چون که دشمن با برنامه های به روز خود سعی در پیشبرد اهداف خود دارد تا به هر نحوی که شده به انقلاب اسلامی ایران آسیب بزند.

,

وی هدف اصلی دشمن را حمله به هسته انرژی کشور که همان مردم ایران هستند، عنوان کرد و گفت: ریشه اصلی و هسته انرژی کشور مردم هستند که ریشه و بنیان آن هم خانواده بوده که مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

,

وی افزود: موضوع حجاب یکی از موضوعاتی است که دشمن بدان نشانه گرفته و با برنامه های مختلف از جمله کمپین کشف حجاب یواشکی به صورت نرم اهداف شوم خود را اجرائی می کند.

,

سرهنگ علی نژاد خاطرنشان کرد: برای پی بردن به برنامه های دشمن کافیست به آنچه که تحریم می کنند و نمی کنند توجه کرد؛ چرا وسایل ارتباط جمعی همچون آخرین مدل گوشی های موبایل برای کشورمان تحریم نمی شود و تحریم ها فقط سمت و سوی خاصی دارند؟!

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های آتش به اختیار، گفت: فعالان فرهنگی موسسه های فرهنگی و مذهبی همچون موسسه امیدواران منتظر (عج) بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران جوان جنگ نرم هستند که با تشخصی موقعیت و شرایط آتش به اختیار اقدام می کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه فعالیت آتش به اختیار موسسات فرهنگی را تلنگری برای مسئولین به خواب رفته قلمداد کرده و تأکید کرد: باید مسئولین امر از همچین تشکل هایی تقدیر کنند چرا که در این برهه از زمان احساس نیاز کرده و در خصوص مسائل فرهنگی فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه