اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست بلکه به دلیل ساختار فاسد است

موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست بلکه به دلیل ساختار فاسد است
کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست و به دلیل ساختار فاسد است که در کشور از این دست رانت ها فراوان دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گویی اظهار کرد: انتشار سحنان عجیب از پسر معاون دولت اصلاحات موجی از واکنشها را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

خدابخش کبریائی گفت: فرد مورد نظر معتقد است پیشرفت هایش هیچ ارتباطی با موفقیت پدرش ندارد و از ژن های منحصر به فرد پدر و مادرش می گوید که موجب رشد و موفقیت های حیرت انگیزش شده است.

,

وی افزود: فرد مورد اشاره در ویدئویی که در فضای مجازی منشر کرده به یکی از افتخاراتش اشاره کرده و می گوید افتخار دارم که در سن 22 سالگی توانسته ام شرکتی را از آفریقای جنوبی به ایران آورده و ادعا دارد که آفریقایی ها کار بلد نیستند و من با بضاعت خودم این کار را کرده ام.

,

کارشناس مسائل سیاسی  عنوان کرد: فردی که از ژن خوب صحبت کرده افزوده 15 ساله که بودم در سوپر مارکت و بعد تراشکاری کار کرده ام و اعتقاد دارم کسی که کار سیاسی می کند حق کار اقتصادی ندارد.

,

وی اضافه کرد این آقازاده در کنار همراهی پدر در فضای رسانه ای، سیاسی و خبری حضور دارد و فعالیت اقتصادی و هنری در حوزه سینما دارد.

,

کبریائی با تاکید بر این جمله که فرد مورد نظر ادعا دارد در بهترین دانشگاههای آمریکا درس خوانده و در تیم شنا هم بوده و در کتابخوانی و مقاله نویسی دستی بر آتش دارد و با خواننده معروف آلبوم تهیه کرده است افزود: این خون می آید و می رود همانطور که نمی تواند ادعا کند اصل و نسب دارد و افتخار می کند که این توانایی ها از دو ژن خوب و برتر است.

,

کارشناس مسائل سیاسی معتقد است موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست و به دلیل ساختار فاسد است که در کشور از این دست رانت ها فراوان دیده می شود.

,

وی افزود:  افرادی هستند که حق داشتن ژن خوب را هم به فیش حقوقی  خودشون اضافه می کنند و از هیچ چیز هراسی ندارند.

,

کبریائی می گوید: هر چند بعضی از کاربران به نقش های سیاسی آقازاده ها پرداخته اند اما معتقدیم که  آقازاده ها فقط و فقط  به خاطر پدرانشان قدرت و توانایی کسب کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه