اخبار داغ

مسئول بسیج سازمان جامعه زنان کشور؛

پاسخ کوبنده دولت به بدعهدی آمریکا انتظار مردم است

پاسخ کوبنده دولت به بدعهدی آمریکا انتظار مردم است
مسئول بسیج زنان کشور در رابطه با عکس العمل ملت ایران به بدعهدی آمریکا گفت: قطعا پاسخ مردم ایران که آمریکا را به خوبی شناخته اند، تکیه بر اقتصاد داخلی و تداوم مسیر خودکفایی بر مبنای اقتصاد مقاومتی خواهد بود و از طرفی دیگر مردم از دولت انتظار دارند که در برابر این همه بدعهدی آمریکا پاسخ کوبنده ای بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو اصلانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: بدعهدی آمریکا دور از انتظار نبود و رهبر انقلاب  ومردم در طول مذاکرات برجام بارها تأکید داشتند که به این کشور فاسد و بد عهد نمی توان اطمینان کرد بنابراین تحریم های جدید دور از انتظار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: علی رغم اینکه ایران حسن نیت نشان داد و به گفته سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی، ایران همه موارد مندرج در برجام را پیاده کرد اما کاملا مشخص بود که از آمریکا جز بدعهدی، پیمان شکنی، فساد و تباهی چیزی نصیب نخواهد شد.

,

مسئول بسیج زنان کشور در رابطه با عکس العمل ملت ایران به بدعهدی آمریکا گفت:  قطعا پاسخ مردم ایران که آمریکا را به خوبی شناخته اند، تکیه بر اقتصاد داخلی و تداوم مسیر خودکفایی بر مبنای اقتصاد مقاومتی خواهد بود و از طرفی دیگر مردم از دولت انتظار دارند که در برابر این همه بدعهدی آمریکا پاسخ کوبنده ای بدهد.

,

وی اضافه کرد: دولت و دستگاه ها باید در زمینه تکیه بر نیروی انسانی جوان داخل کشور، استعداد ها، تولید داخلی و همچنین جلوگیری از واردات به کشور تلاش  کنند. در اقتصاد کشور اختلالی به وجود آمده است که نیاز است یک تیم اقتصادی منسجم و قدرتمند به دور از نگاه های جناحی به سمت تقویت اقتصاد داخلی پیش برود و در دیپلماسی عمومی به بدعهدی آمریکا پاسخ مناسبی داده شود.

,

اصلانی با بیان این مطلب که بسیج جامعه زنان با داشتن حدود میلیون ها کانون انقلابی ولایتمدار و در صحنه، خطاب به آمریکا پیام داد: آمریکا با تحریم های جدید خود هیچگاه نخواهد توانست قدرت ملی، منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی را بشکند بلکه جمهوری اسلامی با این اقدامات همچنان بر تارک دنیا می‌درخشد که یک حکومتی مبتنی بر کرامت انسانی و احترام به انسان و طرفدار اساسی و اصلی مستضعفان جهان است و به پشتوانه ی مستضعفان به پیش خواهد رفت و زنان این کشور اجازه نخواهند داد که آمریکا در اهداف خود ذره ای پیشروی کند در حالی که این وعده را می دهیم که آمریکا در حال فروپاشی است.

,

وی ادامه داد: سال‌هاست که آمریکا سیر نزولی دارد و بنیان خانواده در آن کشور کاملاً از بین رفته و این خود عامل مهمی در فروپاشی آمریکا است و بسیج جامعه زنان این پیام را دارد که ما ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد هیچ گونه تحریمی ، قدرت ملی و بین المللی ما را تضعیف کند.

,

مسئول بسیج زنان کشور با یادآوری پیش بینی رهبر انقلاب در خصوص بدعهدی آمریکا گفت: مقام معظم رهبری به تاسی از رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همواره یادآوری و پیش بینی می کردند که از آمریکا جز بدعهدی انتظار نمی رود و مردم هم با تبعیت از ولی خودشان در تمام نظرسنجی هایی که در سازمان های بین المللی ،دستگاهها و سازمانهای داخلی انجام داده شده است ، نشان داده اند که آمریکا هیچگاه جایگاهی در بین ملت ایران ندارد و مردم به پیروی از رهبر خود یک بار دیگر دماغ آمریکا را به خاک خواهند مالید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه