اخبار داغ

حجت الاسلام طائب مطرح کرد:

در برابر آمریکا احتیاج به رجز خوانی نداریم، آن ها ذاتأ شکست خورده اند

در برابر آمریکا احتیاج به رجز خوانی نداریم، آن ها ذاتأ شکست خورده اند
مسئول قرارگاه عمار گفت: دولتی ها و مجلس در مقابل بدعهدی آمریکا از تسلیم های محافظه کارانه بی دلیل خودداری کنند و قدرت جمهوری اسلامی را به آن ها نشان بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین طائب در خصوص تحریم ها و بدعهدی آمریکا در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  اظهار داشت: در مقابله با تحریم های آمریکا دو راه مقابله ملت و دولت معنا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: مقابله ملت همان مقابله ای است که حدود 39 سال در برابر تحریم های سنگین انجام دادند و توانستند از عوارض همه ی تحریم ها عبور کنند این در حالی است که آمریکایی ها در سال 90 تحریم ها را کُشنده می دانستند و آن ها را بر ملت ایران اعمال کردند اما مردم ایران امروز نه تنها از بین نرفته است بلکه قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد و آن کسی که باید به نابودی و فنا برود آمریکایی ها هستند.

,

مسئول قرارگاه عمار با تأکید بر اینکه دولت ما در برابر تحریم ها باید دو کار را انجام بدهد، افزود: دولت باید تلاش کند تا با مردم روراست و صادق باشد. اینکه یکی از افراد مذاکره کننده برجام می گوید تحریم های آمریکا، تحریم های جدیدی نیست جای تعجب دارد.

,

وی ادامه داد: وقتی می گویند تحریم های جدید آمریکا همان هایی است که از قبل بوده ، این سوال مطرح می شود که اگر تحریم های آمریکا جدید نیستند پس چرا آن را به کنگره برده اند تا درباره اش بحث کنند و جای کلمات را عوض می کنند.آیا مشکلی در مذاکرات بوده که نمی توانند برای ملت بیان کنند؟

,

حجت الاسلام طائب بدعهدی آمریکا را مسئله مهمی دانست و افزود: اینکه آمریکایی ها بدعهدی کنند و ما به همان اندازه به آن پاسخ بدهیم زیاد معنا نخواهد داشت زیرا آمریکا نقض قرارداد کرده و قرارداد تا زمانی معتبر است که آمریکا به همه ی آن عمل کند مگر اینکه جزئیات در قرارداد ذکر شده باشد که به هر اندازه ای نقض قرارداد شد به همان میزان با آن برخورد شود و این موضوع باید به ملت ایران توسط مسئولین اطلاع رسانی شود .

,

وی تاکید کرد: دولتی ها و مجلس در مقابل بدعهدی آمریکا از تسلیم های محافظه کارانه بی دلیل خودداری کنند و قدرت جمهوری اسلامی را به آن ها نشان بدهند.

,

مسئول قرارگاه عمار یادآور شد: مردم ما رهبر انقلاب را به خوبی می شناسند و مطیع امر هستند، زیرا آن زمانی که رهبر انقلاب فرمودند به آمریکا اعتماد نداریم ملت ایران به خوبی این صحبت رهبر را درک کردند اما دولتمردان راه دیگری انتخاب کرده بودند که در آن نجات را می دیدند و مردم نیز تجربه این راه را به آن ها سپردند تا آزمایش کنند و متوجه بشوند که در این راه هیچ نجاتی نبوده است و اکنون باید به دنبال مسیرهای درست دیگری بروند.

,

وی در پایان بیان داشت: من در مققابل آمریکا احتیاج به رجز خوانی ندارم زیرا از قول آمریکایی ها می گویم که آن ها در درون خودشان می گویند که ما داریم می افتیم و نیاز به هُل دادن نداریم، آمریکا ذاتأ شکست خواهد خورد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه