اخبار داغ

یک پیشکسوت دوران دفاع مقدس مطرح کرد

عدم اعتماد به دشمن بزرگترین درس عملیات «مرصاد»

عدم اعتماد به دشمن بزرگترین درس عملیات «مرصاد»
یک پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: عدم اعتماد به دشمن بزرگترین درس عملیات «مرصاد» است و هر لحظه باید آماده بود و توان کشور را در همه عرصه‌های به ویژه در عرصه نظامی و دفاعی افزایش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، عملیات غرورآفرین مرصاد یکی از حماسه‌های ماندگار در تاریخ کشورمان است که در این عملیات رزمندگان اسلام با اتکا به خداوند، تدبیر فرماندهی کل قوا و پشتیبانی همه جانبه مردم، لشکر منافقان کوردل منهدم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

در حالیکه تنها شش روز از پذیرش قطعنامه 598 نگذشته بود که منافقین با حمایت صدام و دیگری ایادی استکبار مجددا خاک ایران را مورد تجاوز قرار دادند.

,

در روز پنجم مردادماه سال 67، عملیات مرصاد با رمز «یاعلی بن ابی طالب (ع)» آغاز شد و طی چندین ساعت، صدها تن از منافقین به هلاکت رسیدند و تعدادی از آن‌ها نیز متواری شدند.

,

در این عملیات رزمندگانی از شهرستان تفرش حضور داشتند و تنها در این عملیات سه تَن از فرزندان این سرزمین تقدیم اسلام شدند.

,

سید مهدی میرحسینیان، یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تفرشی حاضر در عملیات مرصاد در گفتگو با ندای تفرش گفت: چند روزی از پذیرش قطعنامه 598 و اعلام آتش بس نگذشته بود که منافقین کوردل با حساب اینکه ایران از روی عجز و ناتوانی اعلام آتش بس کرده است، با پشتیبانی آمریکا، صدام و کشورهای مرتجع منطقه، به ایران حمله کردند و به خیال خود می‌خواستند کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تمام کنند.

, ندای تفرش,

میرحسینیان اظهار کرد: در این زمان با هوشیاری مردم و تبعیت از دستورات امام خمینی(ره)، مجددا در فرصت کوتاهی فرزندان ملت به جبهه اعزام شدند و دشمن را غافلگیر کردند. در این عملیات نیز نیروهای رزمنده به موقع عمل کردند و با سرکوب دشمن، جلوی فتنه بزرگ پیش بینی شده آنها را گرفتند.

,

وی افزود: عملیات مرصاد به دشمنان فهماند که ایران همانند کویت، عراق و سایر کشورها نیست. در ایران نیروهای مقاوم و انقلابی همیشه آماده خدمت هستند تا به موقع برای دفاع از اسلام اقدام کنند و در راه حفظ دین، آب و خاک خود، از جان، مال و فرزند هم می گذرند.

,

این رزمنده عملیات مرصاد درخصوص درس‌های عملیات مرصاد، بیان کرد: یکی از مهمترین درسهای عملیات مرصاد این است که نباید به دشمن اعتماد کرد؛ هیچ موقع نباید گفت که جنگ تمام شده بلکه هر لحظه باید آماده بود و توان کشور را در همه عرصه های به ویژه در عرصه نظامی و دفاعی افزایش داد. تا در مواقع لزوم از کشور دفاع شود.

,

میرحسینیان اضافه کرد: ملت ایران که تجربه جنگ تحمیلی را در خاطر خود دارد از تحریم‌های جدید علیه ایران نمی هراسد. این شعارهای آمریکا درباره تحریم‌ها، بحث جدیدی نیست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و کشورهای استعماری، ایران را تحریم کردند. در زمان جنگ، ایران حتی در دریافت برخی از اقلام نظیر گلوله و سیم خاردار هم در تحریم بود ولی با این حال توانست با دشمن متجاوز بجنگد و آنها را از خاک کشور بیرون براند.

,

میرحسینیان بیان کرد: تحریم‌های کنونی در مقایسه با تحریم‌های دوران جنگ تحمیلی، مسئله بزرگی نیست. ایران امروز در اوج اقتدار است و در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه نظامی کشوری قدرتمند است. اما در این میان، آمریکا با انجام عملیات روانی می‌خواهد، ملت ایران را بترساند تا بتواند به اهداف خود برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران با همان مقاومت بی‌نظیر و مثال زدنی خود در زمان جنگ تحمیلی، دشمن را زمین گیر و تحریمها را بی اثر می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه