اخبار داغ

مدیر امور آب گرمسار خبر داد:

پیشرفت 20 درصدی پروژه خط انتقال آب شرب BOT گرمسار

پیشرفت 20 درصدی پروژه خط انتقال آب شرب BOT گرمسار
مدیر امور آب شهرستان گرمسار گفت: یکی از مهم ترین پروژه های آبی استان که در مرحله اجرا و فعالیت رسمی پیمانکار به روش BOT پروژه خط انتقال اب شرب گرمسار از خط انتقالی سیمین دشت و مشترک با استان تهران می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین جلسه شورای حفاظت از منابع اب شهرستان گرمسار با حضور مسئولان حوزه آب و انرژی شهرستان گرمسار در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

در این جلسه ولی الله جورابلو, مدیر امور آب شهرستان گرمسار از اجرای خط لوله انتقال آب شرب گرمسار به روش BOT خبر دادو گفت: پروژه خط انتقال آب شرب گرمسار با دو استان تهران و سمنان مشترک اجرایی می باشد و پیشرفت این پروژه که به صورت خصوصی در حال اجرا است حدود 20 درصد است .

,

مدیر امور آب شهرستان گرمساردر ادامه به اعتبار 300میلیارد تومانی برای تکمیل این پروزه اشاره کردو افزود: با تکمیل این پروژه که یکی از اولین پروژه های حوزه آبی کشور که با مشارکت بخش خصوصی به روش BOT در حال اجرا است و از سال 1392 آغاز شده است.

,

جورابلو تصریح کرد : این خط انتقال آب حدود 42 کیلومتر طول دارد و این مسافت از بند انحرافی سیمین‌دشت به تصفیه‌خانه آب گرمسار است.

,

وی افزود: 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای انتقال آب به صورت BOT'پیش‌بینی‌شده که با تکمیل آن بخش عمده‌ای از آب آشامیدنی شهرستان گرمسار تأمین می‌شود.

,

مدیر امور آب شهرستان گرمسار آب رسانی به 16 منطقه روستایی این شهرستان را از اهداف مهم طرح خط انتقال آب از سیمین دشت به گرمسار ذکر کرد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه