اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

سرمایه گذاران بخش خصوصی در رشتخوار حمایت می‌شوند

سرمایه گذاران بخش خصوصی در رشتخوار حمایت می‌شوند
فرماندار شهرستان رشتخوار از حمایت مسئولان شهرستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی خبرداد و بر حذف موانع فعالیت آنان با کمک مسئولان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امرروز همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: باید قدردان نماز جمعه که دارای جایگاه عبادی و سیاسی در کشور است، باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,


وی اظهار کرد: هدایت‌های ائمه جمعه همیشه چراغ راهی برای خدمت در جمهوری اسلامی بوده است، شهرستان رشتخوار نیز در این زمینه بهره کافی را از رهنمودها ائمه جمعه برده و در آینده نیز خواهد برد.
 

,
,
,

 فرماندار شهرستان رشتخوار با تاکید براینکه نماز جمعه تاج کرامتی است که به پاس خون هزاران، هزار شهید در اختیار ما قرار گرفته است، ابراز کرد: باید استفاده کافی و لازم را تا زمانی که فرصت در اختیار است از این جایگاه رفیع در کشور برد.
 

,
,

عرب ضمن مطرح کردن بحث بیکاری به عنوان اساسی ترین مشکل روز جوانان در کشور، ادامه داد: در راستای شناسایی جوانان تحصیلکرده طرح ثبت نام از طریق سایت کارورزی در سطح این شهرستان راه اندازی شد، تا جوانان با استعداد از این طریق شناسایی و در موارد نیاز با توجه به استعداهای موجود در جایگاه‌های لازم بکارگیری و مشکلات بیکاری جوانان در این شهرستان تا حدودی برطرف شود.
 

,
,


 فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به موانع زیاد موجود بر سر راه سرمایه گذران بخش خصوصی نیز، گفت: در بحث استعلامات و طی کردن روال فعالیت در بخش خصوصی نَفَس سرمایه گذار گرفته می‌شود که این موانع باید از مقابل پای سرمایه‌گذار برداشته شود.

,
,


وی با تاکید بر فراهم بودن شرایط سرمایه گزاری و حمایت از سرمایه گزارن در این شهرستان یادآوری کرد: باید برنامه‌ای اتخاذ شود، تا اختیارات استعلامات و رفع موانع سرمایه گذران به استان ها و شهرستان ها داده شود، که بتوانیم در تسریع روند سرمایه‌گذاری شرایط لازمه را فراهم و با بستر سازی مناسب شهرستان‌هایی همچون رشتخوار را به کارگاه‌های تولیدی در کشور تبدیل کنیم .
 

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه