اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پاسخ قاطع ایران به تحریم های آمریکا/ جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی شنبه تشکیل می شود

پاسخ قاطع ایران به تحریم های آمریکا/ جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی شنبه تشکیل می شود
صفاری نطنزی گفت: طبق سند برجام آمریکا دیگر نباید ایران را تحریم می کرد و جمهوری اسلامی مصوبه جدید کنگره و مجلس نمایندگان را قاطع و مناسب پاسخ خواهد داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضع تحریم های جدید آمریکا با حداکثر آرا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اعمال تحریم بحث جدیدی نیست و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون آمریکایی ها که همواره با ملت ایران دشمنی کرده اند، جمهوری اسلامی را هدف تحریم قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز, ؛ ,

مرتضی صفاری نطنزی افزود: تحریم های آمریکا در سال های اخیر در حوزه هسته ای به اوج خود رسیده بود و آن ها سخت ترین تحریم ها را بر کشور تحمیل کردند.

,

وی با بیان این که تحریم های جدید در حوزه موشکی و حقوق بشری از قدیم نیز وجود داشته است، به موضوع برجام و عدم تحریم کشور اشاره کرد و گفت: طبق برجام آمریکا دیگر نبایست ایران را تحریم می کرد و جمهوری اسلامی مصوبه جدید کنگره و مجلس نمایندگان را پاسخی قاطع می دهد.

,

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز شنبه جلسه ای فوق العاده را تشکیل خواهد داد و روی این موضوع کار و یک متن و پاسخ قوی ارائه خواهد کرد تا توسط دولت دنبال شود.

,

وی با بیان این که کمیته نظارت بر برجام اقدام خود در این حوزه را انجام می دهد، گفت: این کمیته هنوز به این جمع بندی نرسیده است که برجام نقض شده و هر زمان به این جمع بندی رسید به این نقض پاسخ مناسبی می دهیم.

,

صفاری خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در صورت خروج یک طرفه آمریکا از برجام هیچ الزامی به رعایت مفاد و اجرای آن نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه