اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

آمریکا در قالب برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود/دولت قانون اقدام متقابل را اجرایی کند

آمریکا در قالب برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود/دولت قانون اقدام متقابل را اجرایی کند
کریمی گفت: اقدامات آمریکا بیانگر این است که آمریکا در سایه برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود وامیدواریم دولت با اقدام به موقع از حقوق ملت ایران در صنعت هسته ای و سایر مواردی که مورد هجمه قرار می گیرد دفاع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  اراک امروز؛ با اشاره به تحریم‌‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: به هر حال همان طور که انتظار می رفت و مقام معظم رهبری بارها تذکر داده بودند، آمریکایی ها بارها برجام را نقض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

کریمی اظهار کرد: علیرغم اینکه بارها هشدارهای لازم مبنی بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و نمی توان به وعدهایش اعتماد کرد، برجام اجرایی شد.

,

نقض برجام آمریکا آشکار تر شد

, نقض برجام آمریکا آشکار تر شد,

وی ادامه داد: تجربه بعد از برجام هم نشان داد که آمریکا نقض های مکرری بر برجام داشته است و با تصویب تحریم های جدید علیه ایران نقض برجام آشکار تر شد.

,

آمریکا در قالب برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود

, آمریکا در قالب برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات آمریکا بیانگر این است که آمریکا در سایه برجام به دنبال مهار توان هسته ای ایران بود.

,

دولت قانون اقدام متقابل را اجرایی کند

, دولت قانون اقدام متقابل را اجرایی کند,

کریمی ادامه داد: امروز مسئولین دولتی کشور باید قانون اقدام متقابل که قبلا در خصوص نقض برجام توسط آمریکا پیش بینی شده بود را اجرایی کنند.

,

وی اضافه کرد: دولت باید بر اساس گزارشات مستندی که توسط کمیته مربوطه بر اساس قانون برجام پیش بینی شده است اقدامات را در چارچوب قانون اجرایی کند.

,

کریمی گفت: امیدواریم دولت با اقدام به موقع از حقوق ملت ایران در صنعت هسته ای و سایر مواردی که مورد هجمه قرار می گیرد دفاع کند.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی هم واکنش خاصی را بر اساس قانون در برابر این اقدام آمریکا خواهد داشت افزود: در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات موضوع را دنبال خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه