اخبار داغ

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی:

کاهش جمعیت برنامه امروز دشمنان/ هر چه بیشتر عقب نشستیم بیشتر تحقیر شدیم

کاهش جمعیت برنامه امروز دشمنان/ هر چه بیشتر عقب نشستیم بیشتر تحقیر شدیم
خزعلی با بیان اینکه کم شدن جمعیت از برنامه‌های دشمن بوده و در ایران نرخ رشد جمعیت کم شده است افزود: امسال ۳۴ هزار تولد کمتر داشته‌ایم…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ کبری خزعلی، بعد از ظهر چهارشنبه، در نشست تربیت به سبک آمریکایی که در خانه انقلاب و ولایت اصفهان برگزار شد، با اشاره به شرح زندگی حضرت ابراهیم (ع) و آزمایش ایشان با انواع امتحانات الهی اظهار کرد: این مصائب برای رسیدن به کمال در پیامبران لازم بوده همانطور که ممکن بود در شب عاشورا با یک معجزه همه چیز ختم به خیر شود، اما برای اینکه مردم به طور عادی مسیر کمال را طی کنند باید این مصائب برای امام حسین (ع) اتفاق می‌افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

وی با اشاره به فعالیت های هر یک از معصومین برای زمینه سازی ظهور، در خصوص انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی بسیار ریشه‌دار بوده و قیام امام خمینی(ره) در روایات آمده است.

,

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه حضرت علی(ع) می‌فرمایند: زبیر خوب بود تا زمانی که فرزند نحسش بزرگ شد، آیا ما در انقلاب خود از این زبیرها نداشتیم،,  ظهور بسیار نزدیک است و بسیاری از علائم ظهور ناگهانی و بستگی به اقدام های ما دارد.

,

وی تشریح کرد: هر چه بیشتر عقب نشستیم بیشتر تحقیر شدیم، اول انقلاب نه دولت داشتیم و نه حکومت، انواع کودتاها هم رخ داد، تحریم اقتصادی هم شدیم اما در دوران جنگ گندم هم صادر می‌کردیم؛ تحریم علمی شدیم اما حالا از علم ما می‌ترسند و فرزندان دهه 60 ما بزرگ‌ترین دانشمندان شده اند؛ اگر انرژی هسته‌ای را تعطیل کردند دوباره همه چیز را می‌سازیم هرچند که ضربه اقتصادی بدی از تعطیلی این تأسیسات خوردیم.

,

خزعلی به سرنوشت صدام و قذافی در منطقه اشاره و ابراز کرد: قذافی یک شخصیت ضد آمریکایی بود که به آن ها اطمینان کرد و همه اطلاعات محرمانه را در اختیارشان قرار داد، خود آمریکایی ها قذافی را کشتند و ملت لیبی بدبخت و حامی و پرورش دهنده داعش شدند.

,

وی در خصوص سرمایه‌گذاری دشمن در جبهه فرهنگی گفت: همه گزینه‌ها روی میز دشمن همین حربه‌های فرهنگی است که اثرگذار نیز هست؛ علاوه بر آن دشمن نبض اقتصادی و فروش نفت ما را هم در دست دارد.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه کم شدن جمعیت از برنامه‌های دشمن است، تصریح کرد: در ایران نرخ رشد جمعیت کم شده است و امسال تعداد 34 هزار تولد کمتر داشته‌ایم، در آینده جمعیت ایران منفی خواهد شد و کاهش جمعیت موجب مبتلا شدن مردم به انواع و اقسام بیماری‌ها است.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد ایران روی نقشه جهان نباشد، گفت: دشمن می‌خواهد ایرانی خودش سبک زندگی ایرانی-اسلامی را پس بزند و بنابراین سعی می کند چهار میلیارد انسان که مسلمانان و رنگین پوستان در زمره این تعداد هستند، حذف شوند و در صدد است با تغییر فرهنگ این امر را محقق کند.

,

خزعلی در ادامه به موضوع سند 2030 اشاره و بیان کرد: شاید در ظاهر این سند خوب و حتی مفید باشد ولی در باطن سم است، چرا که در پشت پرده این سند ضامن اجرای ده‌ها سند دیگر خواهد بود.

,

وی اضافه کرد: طبق این سند سقط جنین آزاد است و پزشکی هم که بر حسب وجدان از این عمل خودداری کند باید مجازات شود؛ ازدواج دختران زیر 18 سال ممنوع است و خاطیان باید مجازات شوند؛ این‌ها همه به علت این است که برابری جنسی زن و مرد رعایت شود؛ این موارد بیشتر زن را محدود و آسیب‌پذیرتر می‌کند.

,

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به طرح عقیم سازی کارتن خواب ها، گفت: چرا به جای اصلاح و سالم کردن آن‌ها برای جامعه، آن‌ها را عقیم کنیم تا تولید مثل نکنند؟

,

وی با بیان اینکه در این اسناد آمده است که روز مادر باید حذف شود، اذعان کرد: مرد نان‌آور خانواده است و باید نفقه دهد و اگر چنین نکند مجازات خواهد شد در حالی که از زن چنین انتظاری نیست و لذا وقتی با اخراج آقایان می خواهند زمینه اشتغال بانوان را فراهم کنند بنیان خانواده متزلزل شده و طلاق نیز افزایش می یابد.

,

خزعلی با اشاره به نحوه تربیت جنسی آمریکایی ها بیان کرد: ما مخالف نیستیم که این مسائل به کودکان آموزش داده شود منتهی باید در هر سنی با توجه به شرایط خودش و با حفظ عفت و حیا این کار انجام شود؛ در حال حاضر ستاد اجرایی 2030 در کشور غیرفعال شده اند اما ساز و کار این سند حفظ شده است به طوری که اطلاعات زنان بیوه به ترکیه و بانکوک فروخته می‌شود!

,

عضو سابق شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه در طول 40 سال از دوران نظام اسلامی الگوهای زیادی ساخته ایم که می توان گزارش آن ها را به غربی ها داد، از برخی عناصر داخلی گلایه و خاطرنشان کرد: باید با مردم صحبت کنیم و آن‌ها را بیدار کنیم، از مجلس مطالبه‌گری کنیم و بر کار آن ها ناظر باشیم که نظارت امری مهم است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه