اخبار داغ

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

طرحی برای مقابله با بدعهدی آمریکا آماده شده است/به هیچ عنوان از حق خودمان نمی گذریم

طرحی برای مقابله با بدعهدی آمریکا آماده شده است/به هیچ عنوان از حق خودمان نمی گذریم
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: طرحی از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای مقابله با بدعهدی آمریکا به صحن مجلس آمد که کلیات آن تایید شد ولی بخاطر به روزرسانی و تصمیم بهتر دوباره به کمیسیون فرستاده شد، امیدواریم هرچه سریعتر این طرح را به صحن مجلس بیاورند و با حداکثر رای تصوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین اله شریف پور در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اینکه مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی را با ۴۱۹ رأی موافق و ۳ رأی مخالف تصویب کرد، گفت: پیش بینی می شد که این تحریم ها صورت بگیرد و دشمنی آمریکا با کشورمان مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه به پیروزی کشورمان با ظلم بر می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی,

وی تصریح کرد: دشمنان از اول انقلاب خصومت با کشورمان را شروع کرده اند و برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنیم باید نگاهی به تاریخ کشورمان بیاندازیم.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با تاکید بر وصیت سیاسی امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری افزود: رابطه کشور ما با آمریکا همچون رابطه گرگ و میش است و دولت مردان، مسئولان و مردم نباید فریب لبخند آنها را بخورند.

,

 

,

به گفته وی اولین گام برای مقابله با این اقدامات حفظ وحدت و ترجیح دادن منافع ملی به منافع شخصی است، هر جایی که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهیم به اهدافمان می رسیم.

,

 

,

شریف پور گفت: مقام معظم رهبری محور است، باید در هر شرایطی گوش به فرمان بوده و برای حفظ وحدت کشورمان باید تمام اختلافات بین گروه ها و احزاب را کنار بگذاریم.

,

 

,

وی اظهار کرد: کنار گذاشتن مشکلات به معنای عدم نقد کردن نیست، نقد کردن بسیار خوب است ولی نقدی که منصفانه و سازنده باشد.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس افزود: باید خود اتکا باشیم و این موضوع را باور کنیم که هر کاری بخواهیم می توانیم انجام بدهیم.

,

 

,

شریف پور گفت: دشمن امروزه از باب اقتصاد می خواهد به کشورمان فشار بیاورد و ما نیز باید از این باب وارد شویم و به موضوع تولید توجه ویژه کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: وقتی تولید افزایش یافته و دورن زا باشد رفته رفته اشتغال ایجاد شده و مشکلات از بین می رود.

,

 

,

وی با اشاره به غنی بودن کشورمان اظهار کرد: کشورمان از لحاظ نیروی انسانی، معادن، آب و خاک غنی است و هر موقع اراده کنیم به اهدافمان می رسیم.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس در پاسخ به این سوال که در این تحریم‌ها علاوه بر ایران، کره شمالی و روسیه هم تهدید شده‌اند و اینکه آیا ایران می‌تواند با کشورهای مذکور ائتلاف اقتصادی تشکیل دهد برای مقابله با تهدید‌ها، افزود: تحریم آمریکا نمی تواند کشورمان را با مشکل و شکست مواجه کند، ترامپ فردی بی تدبیر و بی عقل است.

,

 

,

به گفته وی کشورمان ۳۷ سال پیش روی پای خود ایستادن را یاد گرفته است و اینطور نیست که ما خودمان را با کره شمالی در یکجا بگذاریم.

,

 

,

شریف پور با اشاره به روابط بین المللی کشورمان گفت: کشورمان بجز چند کشور که در راس آنها آمریکا قرار دارد، هیچ مشکلی با سایر کشورها نداشته و ملت های دیگر کشورمان را به عنوان نماد آزادی می دانند.

,

 

,

وی تصریح کرد: تعامل کشورمان و روسیه به دلیل موقعیت منطقه بسیار مهم است و این تعامل موجب شده است تا مشکلات بسیاری در منطقه حل شود.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران با اشاره به تحریم های اخیر افزود: ما به مفاد برجام پایبند بوده و به هیچ عنوان از حق خود نمی گذریم.

,

 

,

شریف پور با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: طرحی از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای مقابله با بدعهدی آمریکا به صحن مجلس آمد که کلیات آن تایید شد ولی بخاطر به روزرسانی و تصمیم بهتر دوباره به کمیسیون فرستاده شد، امیدواریم هرچه سریعتر این طرح را به صحن مجلس بیاورند و با حداکثر رای تصوب شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه