اخبار داغ

چهارم تا ششم مردادماه انجام می شود؛

برگزاری جشنواره «به اتفاق خانواده» در اصفهان

برگزاری جشنواره «به اتفاق خانواده» در اصفهان
جشنواره تفریحی آموزشی «به اتفاق خانواده» در محله های مختلف شهر اصفهان با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شده و همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، جشنواره تفریحی آموزشی «به اتفاق خانواده» با محوریت و شعار زمانی برای آموختن زندگی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آرمان زنان,

کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه 11 شهرداری اصفهان در روزهای چهارم تا ششم مرداد به اجرای برنامه «به اتفاق خانواده» می پردازد.

,

این جشنواره در روزهای چهارم تا ششم مردادماه به ترتیب در دبیرستان علمازاده(خیابان امام رضا)، مدرسه عدالت (خیابان کهندژ) و پارک درخشان(خیابان امام خمینی) میزبان شهروندان اصفهانی است.

,

این برنامه با ارائه برنامه های مختلف تفریحی و آموزشی با حضور کارشناس روانشناس ساعت 21 با حضور عموم شهروندان علاقه مند برگزار می شود.

,

برنامه «به اتفاق خانواده» جشنواره ای برای عموم خانواده هاست که در مراکز تفریحی و پارک های سطح شهر تا هفتم مرداد در مناطق پانزده گانه شهرداری برگزار می شود.

,

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این جشنواره می توانند با شماره 32302006 تماس گرفته و یا به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه