اخبار داغ

اردوهای جهادی و تجربه روزهای خوش ۱۰ هزار دانش آموز آذربایجان غربی در طرح هجرت

اردوهای جهادی و تجربه روزهای خوش ۱۰ هزار دانش آموز آذربایجان غربی در طرح هجرت
مسول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی در این استان مشغول به فعالیت هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،اردوهای جهادی عنوانی آشنا برای دانش آموزانی است که تجلی خودباوری را در این اردوها تجربه می کنند، دختران و پسرانی که از همین دوران آستین های همت خود را برای عمران و آبادانی کشورشان بالا می زنند تا از هم اکنون با روحیه‌ای جهادی و ایثارگونه، به دنبال محرومیت زدایی عازم مناطق کمتر دیده شده کشورشان بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جنب و جوش هایی که با تعطیلی کلاس های درسی و آغاز فصل جدیدی از روزهای خوش نوجوانان رونق می گیرد و می رود تا در قاب خاطرات خوش زندگی شان ماندگار شود.

,

از این رو عده ای از نوجوانان بسیجی آذربایجان غربی در گامی به سمت خودکفایی و ساخت و ساز کشور حرکت کردند و این جهش مبتنی بر تفکر انقلابی و جهادی را نیز از بهسازی و نوسازی مدارس شروع نموده اند.

,

در همین راستا به گفته احمد رحمانی مسول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی در آذربایجان غربی مشغول به فعالیت هستند و در مناطق مختلف کار می‌کنند.

,

به اذعان این مسئول، افراد در قالب طرح هجرت به رنگ‌آمیزی مدارس و تعمیر صندلی و نیمکت‌ها می‌پردازند و هم اوقات فراغت خود را پر می‌کنند و هم با همکاری یکدیگر کارکرده و روحیه کار مشارکتی را آموزش می‌بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه