اخبار داغ

امام جمعه خرم دره:

دشمنان از روشنگری و آگاهی بخشی تریبون نماز جمعه در هراس اند

دشمنان از روشنگری و آگاهی بخشی تریبون نماز جمعه در هراس اند
امام جمعه خرم دره گفت: دشمنان با ترور ائمه جمعه ها در سال های گذشته کینه و نفرت خود را نشان داده اند و از روشنگری و آگاهی بخشی تریبون نماز جمعه در هراس هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: طبق فرمایش امام راحل، نماز جمعه در راس امور است و از برکات انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر, برکات انقلاب اسلامی است.,

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: در مراسم هفتگی اجتماعی مسلمین ، « نمازجمعه» جایگاه والایی دارد و نه تنها یک عبادت ، بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام است و خداوند برای اهمیت روز جمعه سوره مختص برای این روز نازل فرموده است.

, در مراسم هفتگی اجتماعی مسلمین ، « نمازجمعه» جایگاه والایی دارد و نه تنها یک عبادت ، بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام است و خداوند برای اهمیت روز جمعه سوره مختص برای این روز نازل فرموده است.,

امام جمعه خرم دره با اشاره به آیه ۹ سوره جمعه گفت: خداوند در سوره جمعه آیه ۹ می فرماید: "اى کسانى که ایمان آورده‌اید! آنگاه که براى نماز روز جمعه ندا داده شد، پس به سوى یاد خدا (نماز) شتاب کنید و داد و ستد را رها کنید که این براى شما بهتر است، اگر بدانید".

,

حسینی با اشاره به اینکه روز جمعه روز ذکر نام گرفته است گفت: یکی از اهمیت های نماز جمعه ولی شناسی است و نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان و فرهنگی است که در برابر   هجمه های فرهنگی دشمن  نیازمند تقویت بیش از پیش است .

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان هم به اهمیت نماز جمعه واقف هستند گفت: دشمنان با ترور ائمه جمعه ها در سال های گذشته کینه و نفرت خود را نشان داده اند و از روشنگری  و آگاهی بخشی تریبون نماز جمعه در هراس هستند.

,

, ,

خطیب جمعه خرم دره در خصوص میزان دریافتی و حقوق ائمه جمعه گفت: حقوق ائمه جمعه ۲۰۰ هزار تومان شهریه ای است که به آنان می دهند و بنده هم همین مقدار شهریه را دریافت می کنم و  منبع درامد بنده از  تدریس در حوزه و دانشگاه  است.

, خطیب جمعه خرم دره در خصوص میزان دریافتی و حقوق ائمه جمعه گفت: حقوق ائمه جمعه ۲۰۰ هزار تومان شهریه ای است که به آنان می دهند و بنده هم همین مقدار شهریه را دریافت می کنم و  منبع درامد بنده از  تدریس در حوزه و دانشگاه  است.,

حسینی با اشاره به اینکه ۸ سال است به عنوان امام جمعه مشغول به خدمت است گفت: خدمت در کسوت امام جمعه افتخاری است که نصیب بنده شده است و  ما برای خدمت آمده‌ایم و امیدواریم دردی از مشکلات مردم را حل کنیم.

,

وی از همه جوانان درخواست همفکری در راستای توقیت نماز جمعه را کرد و گفت: جوانان ستاد نماز جمعه را تقویت کنند و با ارائه برنامه، ایده و دیدگاه های خود در انجام خدمت به مردم ما را یاری کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه